  • 1. Data: 2015-10-13 10:00:49
    Temat: Nareszcie się obudził
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W sumie i tak dobrze, bo lepiej późno niż wcale:

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,RPO-prewencyjne-ko
    ntrole-trzezwosci-niezgodne-z-prawem,wid,17903672,wi
    adomosc.html

    Oczekuje również zakazu bezpodstawnego zaczepiania ludzi na drodze z
    innych wydumanych powodów..

  • 2. Data: 2015-10-13 10:04:38
    Temat: Re: Nareszcie się obudził
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 13.10.2015 10:00, Trybun wrote:
> [...]
    adomosc.html

    > Oczekuje również zakazu bezpodstawnego zaczepiania ludzi na drodze z
    Akurat te kontrole uwazam za potrzebne i skuteczne. Przy kazdej akcji
    zawsze sie znajdzie ktos po spozyciu.

    Dla mnie osobiscie ta chwila stracona w kolejce do alkomatu nie jest
    problemem.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2015-10-13 11:09:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >zawsze sie znajdzie ktos po spozyciu.
    >Dla mnie osobiscie ta chwila stracona w kolejce do alkomatu nie jest

    a) a na drodze to widujesz tak wielu jadacych zygzakiem, ze warto dla
    nich tracic chwile ... co chwile ?

    b) ta chwila to zalezy od przeprowadzenia akcji. Potrafia np
    skontrolowac w czasie stania na czerownym, bez tracenia czasu, nawet
    na przedstawianie sie.
    Potrafia zatrzymac, dmuchnac, ale przy okazji skontrolowac
    dokumenty. Co oni z tymi dokumentami robia to nie wiem, ale trwa
    dlugo.
    No dobra - ostatnio mi sie akurat plyn do spryskiwaczy skonczyl,
    wiec nawet chetnie sie zatrzymalem.

    A potrafia korek na pol godziny zrobic, bo my dzis mamy akcje i
    kontrolujemy wszystkich, ktorzy jada ta droga ... ale to im chyba
    przeszlo.

    J.

  • 4. Data: 2015-10-13 12:20:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    osobiscie jestem rekami i nogami za takimi kontrolami. nie przesadzajmy
    z tymi korkami - robia to na zmianach swiatel albo na podrzędnych
    drogach (mnie osobiscie raz kontrolowali na drodze niemalże bez ruchu,
    ale trzepali każdego).

    a co do tego co RPO wskazał to po prostu trzeba prawo znowu dostosowywać
    do rzeczywistości bo nienadąża....

  • 5. Data: 2015-10-13 13:23:15
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-13 o 10:04, Marek pisze:

> [...]
    > zawsze sie znajdzie ktos po spozyciu.
    >
    > Dla mnie osobiscie ta chwila stracona w kolejce do alkomatu nie jest

    Nie chodzi o jakieś tracenie czasu. Tym bezprawiem zajął się Rzecznik
    Praw Obywatelskich. Czyli facet postawiony na stanowisku dla tego aby
    garstka terrorystów nie robiła sobie z pozostałych ludzi poslusznego,
    dyscyplinowanego co chwila bydła. A więc nie popełniłeś przestępstwa,
    nie maja żadnych podstaw do podejrzeń, to wara im od ciebie.

  • 6. Data: 2015-10-13 13:57:34
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 pazdziernika 2015 13:22:33 UTC+2 uzytkownik Trybun napisal:

    > Nie chodzi o jakies tracenie czasu. Tym bezprawiem zajal sie Rzecznik
    > Praw Obywatelskich.

    A przeczytales caly artykul, czy tylko to, co Ci sie w nim podoba?
    Bo RPO nie ma nic przeciwko kontrolom, tylko wskazuje konicznosc
    znowelizowania prawa, zeby te kontrole mialy umocowanie prawne.

    Pozdrawiam
    MK

  • 7. Data: 2015-10-13 14:43:01
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-13 o 13:57, Marcin Kiciński pisze:

> [...]
    > Bo RPO nie ma nic przeciwko kontrolom, tylko wskazuje konicznosc
    > znowelizowania prawa, zeby te kontrole mialy umocowanie prawne.

    Przeczytałem tytuł. A w nim stoi jak byk "prewencyjne kontrole
    trzeźwości niezgodne z prawem". Jedyne do czego mógłbym się doczepić to
    nie zgodności z jakimś z d*y wyciągniętym prawem, ale z rozważyć tego
    (prześladowanie tych co ne robią nikomu nic złego) zgodność ze
    standardami kraju obywatelskiego, gdzie to rzekomym panującym ustrojem
    jest demokracja. I zresztą taka powinna być rola RPO a nie jakieś
    wtórowanie prawu ustanowionym przez wrogów ludu którym marzy się
    dyscyplinowanie bydła na każdym kroku.

  • 8. Data: 2015-10-13 14:49:50
    Temat: Re: Nareszcie sie obudzil
    Od: Czeslaw Wisniak <p...@w...pl>

    > A przeczytales caly artykul, czy tylko to, co Ci sie w nim podoba?
    > Bo RPO nie ma nic przeciwko kontrolom, tylko wskazuje konicznosc
    > znowelizowania prawa, zeby te kontrole mialy umocowanie prawne.

    To obecnie na jedno wychodzi.

  • 9. Data: 2015-10-13 16:42:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 14:43, Trybun pisze:

    > Przeczytałem tytuł.
    Tytuł na Wirtualnej Polsce... dla mnie ten portal to dno. A zwłaszcza
    tytuły, które często nie mają potwierdzenia w dalszym tekście. Liczą na
    tanią sensację.

    Robert

  • 10. Data: 2015-10-13 17:33:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > W sumie i tak dobrze, bo lepiej późno niż wcale:

    obecny rzecznik to urzęduje od 9 września 2015. Więc niespecjalnie się
    zdążył wyspać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?