    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nareszcie...
    Date: Mon, 20 Sep 2010 14:35:51 +0200

    > Ale róznica między Wisniewskiego a wrzuconą od czapy Obwodnicą jest
    > chyba bezsporna.

    Najpierw się czepiałeś, że to nie jest zdjęcie CC z wypadku
    na obwodnicy, teraz zaczynasz męczyć kota i już czepiasz się, że
    nie tyczy opisywanego wypadku w Gdyni? Skąd wniosek, że zdjęcie
    w ogóle miałoby mieć związek z konkretnymi wypadkami, a nie
    opisywanym problemem?

    <cite>
    Taki zachowanie kierowców to niestety codzienność na trójmiejskiej
    obwodnicy. Gdy dochodzi do wypadku na jej jednej jezdni, od razu tworzy
    się korek na drugiej, mimo że nie ma na niej żadnych utrudnień.
    Często policjanci muszą ponaglać kierowców, którzy zwalniają albo robią
    zdjęcia telefonami komórkowymi..
    </cite>

    > Artykuły w których fakty zgadzają się tylko "mniej-więcej", robione na
    > zasadzie "a kogo obchodzą szczegóły, ważny przekaz" drażnią mnie po prostu.

    Aha, dorabianie ideologii. Artykuł mówi dość ogólnie o zachowaniach
    kierowców i jako przykłady podaje konkretne zdarzenia.

    > W moim pojęciu to jest złe rzemiosło i brak szacunku dla czytelnika.

    Najpierw stworzyłeś sobie dziwaczną teorię, że zdjęcie musi pochodzić
    z opisywanych przykładowych wypadków (być może nawet takim jest), teraz
    już na tej podstawie wysnułeś wnioski i złym rzemiośle i braku
    szacunku.

    > Ale spoko, możesz to położyć na karb mojej dziwacznej staromodności.

    To co tutaj tworzysz nie ma związku ze staromodnością. Artykuł tyczy
    zachowań kierowców w czasie zdarzeń drogowych (gapienie się, robienie
    zdjęć itd.) i problemów z tego płynących. Wypadek jest czymś takim
    - na dowolnej ulicy i w dowolnym samochodzie...