  • 1. Data: 2011-05-19 09:59:53
    Temat: Naprawa tylnej belki w Lagunie I - Wrocław i okolice
    Od: "R." <z...@...pl>

    Witam,

    Poszukuję namiarów na firmę (najlepiej sprawdzoną), która zregeneruje mi
    tylną belkę w Lagunie I phII kombi.

    Po cenach na allegro widzę, że to koszt ok 400 PLN, ktoś może potwierdzić?

    R.

  • 2. Data: 2011-05-19 10:08:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "R." <z...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylną belkę w Lagunie I phII kombi.
    >
    > Po cenach na allegro widzę, że to koszt ok 400 PLN, ktoś może potwierdzić?

    400 zł to chyba za samą robociznę?

  • 3. Data: 2011-05-19 10:15:48
    Od: "R." <z...@...pl>

    W dniu 19.05.2011 10:08, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "R." <z...@...pl> napisał w wiadomości

    > 400 zł to chyba za samą robociznę?

    Tak, do tego dwie tuleje i razem wychodzi jakieś 620 PLN.

    R.

  • 4. Data: 2011-05-19 10:31:18
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.05.2011 09:59, R. pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję namiarów na firmę (najlepiej sprawdzoną), która zregeneruje mi
    > tylną belkę w Lagunie I phII kombi.

    to że ma to być firma sprawdzona to mało powiedziane, ktoś kto nie robił
    tylnej belki w lagunie I to się może nieco zdziwić jak pierwszy raz
    przyjdzie mu ją składać do kupy..

  • 5. Data: 2011-05-19 10:33:01
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.05.2011 09:59, R. pisze:
> [...]
    to że ma to być firma sprawdzona to mało powiedziane, ktoś kto nie robił
    tylnej belki w lagunie I to się może nieco zdziwić jak pierwszy raz

    Ja, chcąc wymienić tuleje w tylnej belce laguny II, rozbijałem się o
    mur, bo warsztatowcy spodziewając się roboty jak w lagunie I od razu
    odmawiali, mylnie przypuszczając co ich czeka.

  • 6. Data: 2011-05-19 10:33:33
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 09:59, R. pisze:
> [...]
    > belkę w Lagunie I phII kombi.
    >
    > Po cenach na allegro widzę, że to koszt ok 400 PLN, ktoś może potwierdzić?

    W Trójmieście tyle to kosztuje :)

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 7. Data: 2011-05-19 10:33:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak, do tego dwie tuleje i razem wychodzi jakieś 620 PLN.

    Tanio, kilka lat temu belkę w Megane naprawili mi za ok. 800-900 zł.

  • 8. Data: 2011-05-19 19:29:10
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-19 09:59, R. pisze:
> [...]
    > tylną belkę w Lagunie I phII kombi.
    >
    > Po cenach na allegro widzę, że to koszt ok 400 PLN, ktoś może potwierdzić?

    Osobiście nie miałem przyjemności i konieczności regenerowania, ale ZTCP
    w Klubie Cytrynki polecany jest tylko jeden zakład: www.antalex.pl

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 9. Data: 2011-05-19 20:22:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 19:29:10 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > Osobiście nie miałem przyjemności i konieczności regenerowania, ale ZTCP
    > w Klubie Cytrynki polecany jest tylko jeden zakład: www.antalex.pl

    to jest trzeci rodzaj prawdy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2011-05-19 20:59:32
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-19 20:22, Waldek Godel pisze:

    > to jest trzeci rodzaj prawdy

    Udowodnij. Może nie dosadnie jeden, ale prawie wszystkie są porównywane
    do Antałexu i często mu nie dorównują.