  • 11. Data: 2011-05-19 21:11:19
    Temat: Re: Naprawa tylnej belki w Lagunie I - Wrocław i okolice
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 20:59:32 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > Udowodnij. Może nie dosadnie jeden, ale prawie wszystkie są porównywane
    > do Antałexu i często mu nie dorównują.

    Po pierwsze większość osób korzysta lub korzystała z usług Donata.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-05-19 21:18:43
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-19 21:11, Waldek Godel pisze:

    > Po pierwsze większość osób korzysta lub korzystała z usług Donata.

    Ale belki to jednak w większości jeżdżą do Mokrego regenerować.
    Nie znam opinii na temat regeneracji belek przez Donata, ale znam opinie
    nie tylko z KC o Antałexie i o ile nie mogę ich empirycznie potwierdzić
    o tyle mogę podać linki do komentarzy i dyskusji.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 13. Data: 2011-05-19 21:22:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 21:18:43 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

> [...]
    > nie tylko z KC o Antałexie i o ile nie mogę ich empirycznie potwierdzić
    > o tyle mogę podać linki do komentarzy i dyskusji.

    forum na www to jeszcze niekoniecznie cały KC.

  • 14. Data: 2011-05-19 21:25:04
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-19 21:22, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Thu, 19 May 2011 21:18:43 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    > napisał(a):
    >
    > forum na www to jeszcze niekoniecznie cały KC.

    Dlatego napisałem, że nie tylko z KC.
    Podumowując i wracając do tematu: Antałex, czy jednak coś innego?
    Ja podtrzymuję i proponuję albo wycieczkę do Mokrego, albo zakup przez
    kuriera. Ty masz jakąś inną propozycję?

  • 15. Data: 2011-05-19 21:27:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 May 2011 21:25:04 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > Dlatego napisałem, że nie tylko z KC.
    > Podumowując i wracając do tematu: Antałex, czy jednak coś innego?
    > Ja podtrzymuję i proponuję albo wycieczkę do Mokrego, albo zakup przez
    > kuriera. Ty masz jakąś inną propozycję?

    Ja bym się umówił tam gdzie mam bliżej i taniej. Ale jak wolisz polegać na
    opiniach z forum, twoja sprawa.

  • 16. Data: 2011-05-19 21:38:50
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-19 21:25, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Dlatego napisałem, że nie tylko z KC.
    > Podumowując i wracając do tematu: Antałex, czy jednak coś innego?
    > Ja podtrzymuję i proponuję albo wycieczkę do Mokrego, albo zakup przez
    > kuriera. Ty masz jakąś inną propozycję?

    club106.pl od Peugeota 106 też poleca antałex, więc coś w tym chyba
    jest, chociaż osobiście też nie miałem potrzeby sprawdzać

    pzdr

    --
    venioo
    GG:198909

  • 17. Data: 2011-05-20 22:34:27
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> Ja bym się umówił tam gdzie mam bliżej i taniej. Ale jak wolisz polegać
    na
    > opiniach z forum, twoja sprawa.

    taniej niż w antałex to raczej nikt nie zrobi.
    nie wiem skąd taka alergia na ta firmę?

    skoro znaleźli nisze i robią masowo
    to jest szansa że technologię mają opracowaną doskonale.

    osobiście odsprzedałem im swoją zużyta belkę
    i nawet ta operacja przebiegła wzorowo.

    chyba warto zdemontować belkę u znajomego mechanika i posłać kurierem.

  • 18. Data: 2011-05-20 22:43:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 May 2011 22:34:27 +0200, pm napisał(a):

    > taniej niż w antałex to raczej nikt nie zrobi.
    > nie wiem skąd taka alergia na ta firmę?

    Nie mam alergii na Antalex.
    Mam alergię na jedynie słuszne rozwiązania. Firm robiących dobrze jest
    więcej, w tym wspomniany przeze mnie Donat, który jest również sprawdzony.
    Sam korzystałem.

    > chyba warto zdemontować belkę u znajomego mechanika i posłać kurierem.

    Zależy gdzie kto mieszka, może ktoś ma bliżej do Radomia i nie będzie
    musial płacić haraczu firmie kurierskiej.

  • 19. Data: 2011-05-21 19:21:32
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> Zależy gdzie kto mieszka, może ktoś ma bliżej do Radomia i nie będzie
    > musial płacić haraczu firmie kurierskiej.

    no może.
    z własnego doświadczenia wiem że np. w Poznaniu krzyczą za regeneracje ceny
    rzędu 1000zł

    antałex ma umowę z firmami kurierskimi wiec koszt wysyłki jest b. niski.