    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa klimy zimą?
    Date: Mon, 8 Nov 2010 18:12:50 -0600

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4cd807e1$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Mumin

    > Ale Twoje dwa auta nie są żadnym wyznacznikiem. Podobna uwaga
    > do kolegów z góry. Nie ma żadnej reguły, jakoby klimatyzacja nie
    > włączała się poniżej kilku stopni, jeśli można o takiej mówić to tylko
    > w odniesieniu do konkretnego modelu.

    Jak można interpretować zatem tą Twoją deklarację że to tylko mity?
    Te jego dwa auta plus kilka innych to właśnie dowód że nie mity tylko
    fakty autentyczne. A że nie wszystkie auta mają taki myk to tylko
    zaleta pomyślunku inżyniera który je projektował i puścił powietrze
    najpierw przez ogrzewacz a potem przez klimę aby umożliwić pracę
    klimy w niższych temperaturach w roli osuszacza powietrza...

    Swoją drogą gdy na zewnątrz jest mróz to zwykle powietrze jest
    b. suche i szyby nie powinny parować, no chyba że ktoś nie dba aby
    wewnątrz auta nie było zbyt wiele śniegu co się topi i daje wilgoć.
    Trzeba nóżki otrzepywać przed wsiadaniem i kabinę wietrzyć
    mroźnym, suchym powietrzem w zimie i nie będą szyby parować.