  • 1. Data: 2024-08-03 23:06:39
    Temat: Naprawa dysku NVME
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jest w PL firma, która naprawia dyski NVME (wymiana podzespołów ewentualnie
    włącznie z kontrolerem)?
    Oczywiście widzę reklamy różnych naprawiaczy, ale wolałbym coś sprawdzonego co
    daje szanse naprawy.

    PS. Dysk znajomej, żeby nie było "czemu nie robisz backupów" :)

  • 2. Data: 2024-08-03 23:17:19
    Temat: Re: Naprawa dysku NVME
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Może jeszcze opiszę co się dzieje -- dysk jest ogólnie widziany po włożeniu w
    kieszeń, ale w menedżerze dysków jest widoczna tylko literka i nic więcej.

    W org laptopie HP BIOS wyrzuca "brak dysku" -- czyli nie widzi go.

  • 3. Data: 2024-08-03 23:52:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Przy okazji ;-)

    Mam taki dysk SSD który jest wykrywany poprawnie ale nie da się w nim
    nic zapisać/skasować ;-)

    Ech ta nowoczesność ;-)

  • 4. Data: 2024-08-04 00:09:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/08/2024 23:52, _Master_ wrote:
    > Mam taki dysk SSD który jest wykrywany poprawnie ale nie da się w nim
    > nic zapisać/skasować ;-)

    To ficzer. Dysk wie, że jest martwy, to przynajmnije pozwala zrzucić dane.

  • 5. Data: 2024-08-04 04:24:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fp6taj9gu79nj9hufu65kh5qr2413qcb20@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

> [...]
    > sprawdzonego co daje szanse naprawy.
    >
    > PS. Dysk znajomej, żeby nie było "czemu nie robisz backupów" :)

    Zapomniałem hasło do kontenera Vera Crypt
    Czy hipnoza mi pomoże?

    ;)

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo
    Siły Szybkiego Rabowania

  • 6. Data: 2024-08-04 11:36:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.08.2024 o 00:09, heby pisze:
    > To ficzer. Dysk wie, że jest martwy, to przynajmnije pozwala zrzucić dane.

    Mógłby podać komunikat że jest uszkodzony.

  • 7. Data: 2024-08-04 13:02:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2024 11:36, _Master_ wrote:
    > Mógłby podać komunikat że jest uszkodzony.

    Pewnie podaje. Zapytaj smarta.

    Jak masz jakiś zabawkowy system, to CrystalDiskInfo.

  • 8. Data: 2024-08-04 20:47:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 cze 2024 o 21:32, _Master_ pisze:

    > Jeśli zależy Ci na danych to trzeba je trzymać na dysku zewnętrznym

    > Resztę masz w necie albo jakiejś chmurze, NASie.

    > Załóż większy M2. Do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja

    Przyzwyczaiłem się do HDD. U mnie W10 i W11 nie lagują.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 9. Data: 2024-08-07 11:03:49
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czemu nie robisz backupów znajomej?

    -----

  • 10. Data: 2024-08-07 18:19:03
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 7.08.2024 o 11:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czemu nie robisz backupów znajomej?
    >

    > -----

    Może nie są ze sobą aż tak blisko? :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.