eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
  • Data: 2024-09-09 19:01:56
    Temat: Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W normalnych warunkach, czyli stojąc w butach na podłodze, to nie
    > trzepnie porządnie.

    Trzepnęło tak, że wolałbym tego dobrowolnie nie powtórzyć.

    > Raczej po prostu coś uziemionego dotknąłes.

    Nie dotknąłem.

    > Tak z praktyki - była raz w pokoju faza na bolcu. Trzepnęło mnie, jak
    > podłączałem ethernet koncentrykiem, z dalszych pokojów.

    Uroczo. Co poszło nie tak, że znalazła się tam faza?

    > Można reanimować :-)

    To była noc, więc by mnie nad ranem sąsiad znalazł, jakby w ogóle tam
    poszedł. Jak nie to dopiero po jakimś czasie, po zapachu.

    --
    W środku nocy zdenerwowany mężczyzna dobija się do drzwi portierni
    szpitala psychiatrycznego: