  • Data: 2014-12-07 22:38:15
    Temat: Re: Napęd floppa 1.44 pod USB i kwestia MS-DOS
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Zbych napisał:

    > Tylko w przypadku awarii takiego serwera dyskowego padają ci wszystkie
    > komputery bezdyskowe i masz przestój. A jak masz dysk w każdym kompie,
    > to najwyżej nie zrobisz sobie dziś backupu na swój serwer dyskowy.

    Jeśli się zdarzy taka sytuacja (zasilacz puści z dymem lokalny dysk),
    to nie jest to sytuacja "najwyżej se backupu nie zrobię", tylko "będę
    musiał wszystko robić od nowa". Na ogół to "wszystko" oznacza literalnie
    wszystko, czyli na przykład robotę nie z wczoraj, tylko z ostatnich
    kilku tygodni. Bo jak się pracuje, to sie o backupach nie pamięta.
    A jak już ktoś taki pamiętliwy i nieufny, to robi backupy swoich danych
    z serwera na pendrajwie, co go zawsze w kieszeni nosi.

    Z przestojem spowodowanym awarią serwera, to oczywiście fantazje. System
    tam na ogół taki, że dość przełożyć dyski do innego sprzętu i rusza od
    razu. A jak sieć większa i obsługa bardziej zapobiegliwa, to się trzyma
    ze dwa redundantne serwery. I z zasilaczmi innymi niż w pecetach, co to
    potrafią dysk z dymem puścić.

    --
    Jarek