  • Data: 2010-10-23 05:56:00
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: "User" <U...@U...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    się w command.com, czyli nie trzeba
    w Win 98/NT. Czyli nie musisz mieć orginalnego
    WinXP.

    > Mając dyskietkę startową zrobioną pod Win98 masz wszystko co potrzeba. Wydzielić na
    dysku (przełączonym wcześniej w biosie na IDE)
    > tymczasową partycję FAT16/FAT32 (oczywiście nie Fdiskiem z dyskietki), ustawić ją
    jako startową, potem zabootować kompa z tej
    > dyskietki, przeformatować partycję z przeniesieniem plików systemowych/startowych
    (komenda format c: /s). A potem zabootować dosa
    > już z tej partycji. Albo użyć do tej zabawy oddzielnego HDD, jeśli będzie na nim
    tylko ta jedna partycja to można nawet Fdiskiem
    > tworzyć i aktywować partycje (wcześniej odłączajac główny dysk, żeby Fdisk na nim
    nie nabroił). No i Norton Commander :)

    Dziękuję.
    Myślę, że z innym dyskiem byłoby prościej i bezpieczniej. Mam chyba jakiś 20GB.
    Ale to wszystko mogę wypróbować dopiero w poniedziałek.

    Pozdrawiam
    User