  • 1. Data: 2011-10-25 08:12:09
    Temat: Nankang Snow Viva 2 - co sadzicie?
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    jeszcze pare dni temu
    Nankang Snow Viva 2 215/45 R17 91 V
    kosztowaly 380 zl, czyli cena byla dosyc konkurencyjna.

    W kazdym razie chyba lepiej miec nowe opony i z gwarancja.. ludzieska
    dobrze o tym pisza w necie.. zamiast jakichs 4 letnich dunlopow co to w
    magazynie przelezaly.. albo opon z allegro "po 300 km po sniegu"

    Co sadzicie?
    Moze ktos to ma i moze cos powiedziec?

  • 2. Data: 2011-10-25 09:01:06
    Temat: Re: Nankang Snow Viva 2 - co sadzicie?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin fcevfe

> [...]
    > dobrze o tym pisza w necie.. zamiast jakichs 4 letnich dunlopow co to w
    > magazynie przelezaly.. albo opon z allegro "po 300 km po sniegu"

    Zdecydowanie lepiej mieć Dunlopy co 4 lata w magazynie leżały niż
    srankangi.

  • 3. Data: 2011-10-25 09:15:32
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    > Zdecydowanie lepiej mieć Dunlopy co 4 lata w magazynie leżały niż
    > srankangi.

    argumenty?

  • 4. Data: 2011-10-25 09:45:00
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    fcevfe pisze:

    > argumenty?

    Może jakiś test porównawczy zachowania się tych opon. Będę miał w tym
    roku trzeci sezon zimówki, myślisz, że są już do wyrzucenia po zimie, bo
    będą miały ze cztery lata.

    --
    Piotr Czyż

  • 5. Data: 2011-10-25 15:51:17
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    fcevfe wrote:

    > argumenty?

    Bo prawidłowo przechowywanym prawidłowym oponom nic specjalnego się przez 4 lata
    nie stanie.

    pzdr
    \SK

  • 6. Data: 2011-10-25 19:18:29
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-10-25 08:12, fcevfe pisze:
    > W kazdym razie chyba lepiej miec nowe opony i z gwarancja.

    Jasne, że tak.
    Ja mam nankang snow viva pierwszej generacji i są ok,
    nie mam żadnych istotnych zastrzeżeń.
    Będę je używał trzeci sezon. Żadnych niespodzianek na drodze. Są
    wyjątkowo ciche. Żadnych tez problemów z wyważeniem czy jakimiś bąblami itp.
    P.

  • 7. Data: 2011-10-25 19:57:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > dobrze o tym pisza w necie.. zamiast jakichs 4 letnich dunlopow co to w
    > magazynie przelezaly.. albo opon z allegro "po 300 km po sniegu"

    Obawiam się że Dunlopy będą lepsze - może nawet letnie :)

    Chińskie opony to dno które nie nadaje się do niczego.
    Jeżeli nie możesz sobie pozwolić na normalne opony to kup albo używane,
    albo bieżnikowane - chińszczyzna to najgorszy wybór.

  • 8. Data: 2011-10-25 19:59:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin fcevfe

    > argumenty?

    - Poczytaj testy.
    - Dobrym oponom nic się szczególnego nie stanie jak trochę poleżakują, o
    ile oczywiście nie będą leżeć pod gołym niebem, na mrozie, obszczane
    przez bezpańskie psy.

  • 9. Data: 2011-10-26 02:09:36
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "fcevfe" <d...@v...com> napisał w wiadomości

    > Co sadzicie?
    > Moze ktos to ma i moze cos powiedziec?

    http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-zimowych-adac
    -2008-w-rozmiarze-195-65-r15

    Co prawda wersja pierwsza, ale nie sądzę, żeby przy wersji 2 zrobili zaczący
    skok jakościowy.
    W innych testach ADAC'a (i nie tylko) żaden chińczyk nie otrzymał nawet
    oceny dostatecznej (przynajmniej ja sobie nie przypominam).
    Moim skromnym zdaniem, to wystarczający argument, żeby ich nawet kijem nie
    dotykać.

    Opona 3 letnia jest uznawana za nową. 4 letnia nieużywana i dobrze
    przechowywana, nie powinna się zauważalnie różnić od rocznej.
    Wolałbym poszukać czteroletnich leżaków porządnej firmy. Ewentualnie
    poszukałbym w swojej okolicy sprzedawcy używek i kupił jakieś naprawdę nie
    stare i mało używane (ale tylko w swojej okolicy, żeby w razie problemów
    szybko i łatwo załatwić reklamację), ale to tylko w przypadku, gdyby mnie
    naprawdę nie było stać na dołożenie tych 5 stówek do kompletu i kupić coś
    konkretnego. Jeżeli te opony mają jeżdzić kilka sezonów na tym samochodzie,
    to jedyne sensowne rozwiązanie tym bardziej, że opony w tym rozmiarze raczej
    nie jeżdżą na jakimś maluchu...

    Zapewne znajdzie się grupa kierowców, która będzie twierdziła, że chińskie
    opony są dobre. Być może nawet w to wierzą. Ja w to nie wierzę, szczególnie
    biorąc pod uwagę testy i cenę niższą o ok. 40% od najtańszych opon uznanych
    producentów...

  • 10. Data: 2011-10-26 02:18:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-25 08:12, fcevfe pisze:

    > Nankang Snow Viva 2 215/45 R17 91 V
    > kosztowaly 380 zl, czyli cena byla dosyc konkurencyjna.

    Taniej w rosyjską ruletkę bazooką będzie zagrać :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=