  • 11. Data: 2011-10-26 22:44:22
    Temat: Re: Nankang Snow Viva 2 - co sadzicie?
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 25 Paź, 09:15, fcevfe <d...@v...com> wrote:

    > argumenty?

    Nie nazywaj gówna perfumerią :), jeszcze "chwila" i chińskich opon
    (dopoki nie poprawią jakości) w Europie nie będzie bo nie załapią się
    na żadne normy. Póki co jak się uprzesz mimo tego co wszyscy piszą to
    sobie kupisz.... niestety - ja bym Cię raczej wysłał do tramwaju lub
    polecał jednak te paroletnie Dunlopy.

  • 12. Data: 2011-10-27 15:39:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/10/2011 18:59, to wrote:
    > begin fcevfe

    > - Poczytaj testy.

    Tylko testy, a nie opinie na jakimś oponeo. Bo tam połowa recenzujących
    chińszczyznę kupiła gówno i próbuje się przed sobą usprawiedliwić dając
    przyzwoite oceny, a druga połowa całe życie na takich budżetowych
    pseudooponach jeździła i wydaje im się, że są dobre.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2011-10-27 21:53:12
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 27 Paź, 15:39, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > przyzwoite oceny, a druga połowa całe życie na takich budżetowych
    > pseudooponach jeździła i wydaje im się, że są dobre.

    ... a "trzecia połowa" to "recenzenci sprzedawcy" bo na chińskim
    gó...ie często można sporą marżę zarobić.
    Opinie nic nie warte.