  • Data: 2011-02-15 15:07:57
    Temat: Re: Nalesnik - prostowanie pojecia.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 15, 7:26 am, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomościnews:1gx9wefyaxopt.hw5pdzhlnrw0$.dlg@40tud
    e.net...

    > 10/10 ;-)

    > Poza znakami, dobrze jest też pisać przymiotniki (np. polski) małą literą i
    > odmieniać je przez przypadki - podobnie zresztą, jak  rzeczowniki (np.
    > "używać własnego języka" a nie "używać własny język". Ale to najwyraźniej
    > zbyt wysoka półka. Radio jest odmienny, mówimy zatem "w radiu", podobnie jak
    > np. studio (w studiu). Telewizja ma "w" w środku, nie "v", bo "v" nie ma w
    > polskim alfabecie. Ale tak to już jest z domorosłymi Mikołajami Rejami, że
    > nie widząc belkli we własnym oku, wymądrzają się "karcąc" innych.

    Pilnoj dobze moih textuf, bendziez muk sie dowartosciowac, zwalic
    gruhe i wzrok trenowac,
    bo jakos u innyh niedowidzisz tego .
    Od lat takie kutafony jak ty nie majace nic do powiedzenia w temacie,
    dowartosciowuja sie wskazujac na bjakis blad ortograficzny albo
    literowke i czyba uwazaja, ze cala wypowiedz tym sposobem
    dyskwalifikuja.
    Koniecznie odpisz, zeby nie pozbawiac mnie dobrej zabawy a w
    szczegolnosci zebys sobie ulzyl.
    "Polacy to wspanialy narod, tylko ludzie kurwy", jak mawial wasz
    wielki rodak a ty jestes klasycznym tego przykladem.