  • Data: 2011-02-15 15:45:47
    Temat: Re: Nalesnik - prostowanie pojecia.
    Od: chomsky <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 20:43, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > A niby czym sie tak popisal?
    > Jesli w jezyku poslkim takie pojecie istnieje, to nie musi byc zle.
    > Zle jest tylko do okreslania w ten sposob obiektywow.
    >
    > veri

    A tym, ze czepiles sie tego nalesnika jak pijany plotu. Nalesnik
    pasuje jak najbardziej bo tkwi w jezyku polskim jako zwrot
    frazeologiczny, oznaczajacy cos plaskiego. Zaden racuch w ten sposob w
    naszym jezyku nie funkcjonuje i nie opisuje rzeczywistosci.
    Ty zas powtarzasz sie i stajesz sie nudny. Z takimi odezwami wystepuja
    nadete przemadrzale nastolatki, nawiedzone jakies. A Ty jestes stary
    chlop. Wiec troche mnie to razi, cala ta krucjata.
    Tez Cie bardzo lubie. Ch.