  • 11. Data: 2013-05-11 00:40:40
    Temat: Re: Naklejki grupowe
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ożeniłem się 28 lat temu - chcesz pogadać o jakiś marzeniach?
    >
    > Można ALBO się ożenić ALBO spełnić marzenia. No chyba, że jedynym
    > marzeniem było się ożenić.

    Chcesz o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-05-11 00:44:02
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > DoQ

    Tego trolla mam od dawna w KF-ie i innym też polecam! Nie karmić!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-05-11 01:25:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-11 00:06, DoQ pisze:

    > Nigdy więcej nie oklejaj.. teraz to same trolle jak to, Maśląg,
    > Mandziejewicz, masti, myjk, DoQ czy inne megrimsy. Grupa
    > zdechła, lepiej ożeń się i spełniaj życiowe marzenia!

    Odżegnując się od poglądów Maślaka, Mandziejewicza, jeśli
    kategoryzujesz ich w kategorii "że taraz to tylko oni" - sam
    jesteś świeżym w dupę jebanym trollem.

    P.S.
    Pierdol się ;P ...

    P.S.
    Sam zacząłeś :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 14. Data: 2013-05-11 07:05:32
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Ożeniłem się 28 lat temu - chcesz pogadać o jakiś marzeniach?
    > Można ALBO się ożenić ALBO spełnić marzenia. No chyba, że jedynym
    > marzeniem było się ożenić.

    Chcesz o tym porozmawiać na PMS ?;)

    Pozdr.

  • 15. Data: 2013-05-11 07:05:58
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Odżegnując się od poglądów Maślaka, Mandziejewicza, jeśli kategoryzujesz
    > ich w kategorii "że taraz to tylko oni" - sam jesteś świeżym w dupę
> [...]

    O żesz ty w mordę, jebany bambusie!! ;)

    Pozdr.

  • 16. Data: 2013-05-11 07:06:33
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-11 00:44, t? pisze:
    > Tego trolla mam od dawna w KF-ie i innym też polecam! Nie karmić!

    PLONK. Wracaj skąd wylazłeś!

    Pozdr.

  • 17. Data: 2013-05-11 07:22:04
    Od: megrimsPL <m...@i...pl>

    On 05/11/2013 12:06 AM, DoQ wrote:

    > Nigdy więcej nie oklejaj.. teraz to same trolle jak to, Maśląg,
    > Mandziejewicz, masti, myjk, DoQ czy inne megrimsy. Grupa zdechła, lepiej
    > ożeń się i spełniaj życiowe marzenia!
    >
    > pozdr.

    Ja Troll?

  • 18. Data: 2013-05-11 07:56:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 11 May 2013 00:16:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > chcesz pogadać o jakiś marzeniach?

    Opanowanie języka polskiego było kiedykolwiek twoim marzeniem?

    AK

  • 19. Data: 2013-05-11 12:34:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 11 May 2013 07:22:04 +0200 osobnik zwany megrimsPL
    napisał:

    > Ja Troll?

    bawi mnie jak te trolle wyzywają innych od trolli :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2013-05-11 12:40:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Opanowanie języka polskiego było kiedykolwiek twoim marzeniem?

    A Ty nie masz innych problemów?
    Jako że masz zwyczaj odzywania się tylko w takich przypadkach, więc PLONK.