  • 11. Data: 2011-06-14 20:20:31
    Temat: Re: Największy siurprajz roku w USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:eeffv6tntpn97ji6qpfbnrt5a1tmek3fbg@4ax.com...

    > No tak, kazdy przeciez moze kupic za 199$ i np wyslac
    > siostrzencowi do Polski mily prezent :-)

    A po co mu w Polsce telefon zablokowany dla AT&T co go
    trzeba z więzienia wyciągać dopiero aby działał w Polsce? :-)

  • 12. Data: 2011-06-15 12:00:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w
    >[...] Gdyby były w GSM to ten iPhone z $650 byłby właśnie dla
    >nich.
    > Swoją drogą jest to taniej niż widziałem w Galerii Krakowskiej za
    > 2400zł.

    Bo u was to jest 650$ netto, a u nas 2400 juz brutto :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-06-15 12:41:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w
    >
    > Bo u was to jest 650$ netto, a u nas 2400 juz brutto :-)

    Dolicz do tego sobie 60-parę dolarów na 9% podatek
    i będziesz mieć brutto, wciąż dużo taniej niż 2400zł.

  • 14. Data: 2011-06-15 13:24:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dolicz do tego sobie 60-parę dolarów na 9% podatek
    > i będziesz mieć brutto, wciąż dużo taniej niż 2400zł.

    Sprawdziłem dziś kurs dolara: 2400zł = $869.
    650 netto plus 9% podatku to $708 brutto.

    Pozostaje tylko kwestia czy to jest ten sam telefon, czy
    może ma inny modem 3G... Ale jak widzę tego nie wie tu nikt.

  • 15. Data: 2011-06-15 21:19:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-15 15:24, Pszemol pisze:

    > Pozostaje tylko kwestia czy to jest ten sam telefon, czy
    > może ma inny modem 3G... Ale jak widzę tego nie wie tu nikt.

    Nie modem, a moduł radiowy, a poza tym pisałem wcześniej, ale chyba nie
    umiesz czytać.

  • 16. Data: 2011-06-15 21:53:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 23:19:03 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Nie modem, a moduł radiowy, a poza tym pisałem wcześniej, ale chyba nie
    > umiesz czytać.

    A po czym wnosisz, że mógł się nauczyć?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 17. Data: 2011-06-15 23:36:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Nie modem, a moduł radiowy,
    > a poza tym pisałem wcześniej, ale chyba nie umiesz czytać.

    Ja umiem czytać, jednakże z tych dwu linijek jakie napisałeś:
    "3G w paśmie 2100 MHz ma z tego co pamiętam, tylko atandt, a pasmo
    UMTS 900 MHz w USA nie istnieje. Zdanie więc jest prawdziwe :-)"
    nie wynika dla mnie nic w temacie "czy to jest ten sam telefon".
    Nie porównywałeś przecież telefonów dostępnych w USA i w Polsce
    tylko pisałeś o tym czy iPhone przydać się może w innych sieciach US.
    Mowa była WYŁĄCZNIE o telefonie bez abonamentu dostępnym w US.

  • 18. Data: 2011-06-15 23:36:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > A po czym wnosisz, że mógł się nauczyć?

    Pokaż mi złośliwcze gdzie w tym wątku Maciej porównywał
    iPhone dostępnego w Polsce z tym dostępnym w USA....

  • 19. Data: 2011-06-16 07:32:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-16 01:36, Pszemol pisze:
    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Pokaż mi złośliwcze gdzie w tym wątku Maciej porównywał
    > iPhone dostępnego w Polsce z tym dostępnym w USA....

    Dla słabszych: jeszcze pół roku temu był JEDEN model ajfona, z różnymi
    pamięciami.

  • 20. Data: 2011-06-16 07:43:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 09:32:27 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Dla słabszych: jeszcze pół roku temu był JEDEN model ajfona, z różnymi
    > pamięciami.

    Maciek, normalnie ty będziesz mi czyścił monitor. Wyciągłeś go i miało kawy
    nie wyplułem. No ale w sumie to i całkiem ciekawe uchachać się z rana z
    oszołoma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka