  • 1. Data: 2011-06-14 08:37:40
    Temat: HTC Wildfire na akumulatorach
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ile wam chodzi HTC Wildfire na aku?

    - duze miasto
    - w sumie duzo rozmow nie bedzie.

    A jak tu wyglada sprawa z VoIPem (SIP, skype)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-14 08:46:51
    Temat: Re: HTC Wildfire na akumulatorach
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 10:37:40 +0200, adresss napisał(a):

    > ile wam chodzi HTC Wildfire na aku?
    >
    > - duze miasto
    > - w sumie duzo rozmow nie bedzie.

    Spokojnie udaje mi się ładować co 3 dni. Sieci (wifi, 3g) powyłączane,
    uruchamiam sporadycznie -- do synchronizacji danych.

    > A jak tu wyglada sprawa z VoIPem (SIP, skype)?

    Nie używam.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-06-14 10:51:43
    Od: pirek28 <p...@g...pl>

    W dniu 2011-06-14 10:37, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > ile wam chodzi HTC Wildfire na aku?
    >
    > - duze miasto
    > - w sumie duzo rozmow nie bedzie.
    >
    > A jak tu wyglada sprawa z VoIPem (SIP, skype)?

    skype zapomnij, mocno przerywa zaslaby procesor. chba z z'root'ujesz
    podkrecisz procek to moze sie dogadasz

    SIP znosnie da sie rozmawiac ale sa odczuwalne opoznienia

  • 4. Data: 2011-06-14 11:00:08
    Od: pirek28 <p...@g...pl>

> [...]

    podkrecisz procek to moze sie dogadasz

    SIP znosnie da sie rozmawiac ale sa odczuwalne opoznienia

    a i jesli bedziesz uzywal tych aplikacji w rozumieniu bedziesz czesto
    dzwoni bateria nie wytrzyma jednego dnia, a co do poprzedniej wypowiedzi
    o 3 dniach to tak jak powylaczasz wszystko co chodzi w tle (internet,
    GPS, zciemnisz ekran) to 3 dni bardzo prawdopodobne

    pozatym HTC Wildfire ma bardzo slaby aparat foto (az sie nie chce robic
    zdjec) no i ekran slabej rozdzielczosci ale idzie sie przyzwyczaic

  • 5. Data: 2011-06-14 11:35:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 13:00:08 +0200, pirek28 napisał(a):

    > skype zapomnij, mocno przerywa zaslaby procesor. chba z z'root'ujesz
    > podkrecisz procek to moze sie dogadasz

    Taa.. z pewnością procesor winny.
    Bo na takim Artemisie (195 MHz) dało się spokojnie rozmawiać ze skype
    mobile.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 6. Data: 2011-06-14 23:01:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Taa.. z pewnością procesor winny.
    > Bo na takim Artemisie (195 MHz) dało się spokojnie rozmawiać ze skype
    > mobile.

    Dokladnie.

    Kolejny przyklad:
    stara E71 (ARM11 369 MHz + Symbian) - skype dziala plynnie jak na
    komputerze,
    tzn.: nie przycina i nie "laguje" (przynajmniej nie odczuwam tego)
    a patrzac tylko na zegary, to taki WildFire (528 MHz) jest szybszy o ok 43%.

  • 7. Data: 2011-06-15 20:31:36
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-06-14 10:37, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > ile wam chodzi HTC Wildfire na aku?

    Z włączoną synchronizacją 1,5-2,5 dnia. Z wyłączona 3-4 dni z mini
    zapasem baterii pod koniec dnia.

    > - duze miasto
    > - w sumie duzo rozmow nie bedzie.

    Miasto nie musi miec za wiele do rzeczy. Ja większość czasu spędzam na
    uboczu zasięgu.

    > A jak tu wyglada sprawa z VoIPem (SIP, skype)?

    "Działa". Wygląda to na robotę określonych kręgów.

    TG

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 8. Data: 2011-06-16 16:45:21
    Od: pirek28 <p...@g...pl>

    > Taa.. z pewnością procesor winny.
    > Bo na takim Artemisie (195 MHz) dało się spokojnie rozmawiać ze skype
    > mobile.

    swoja wypowiedz o pocesorze oparlem o dane ktore sa podane "markecie"
    mimimum 600Mhz. Sam ubolewam ze sie tnie przy rozmowie, dokladnie nie
    znam przyczyny, moze inne procesy zabieraja czesc mocy, moze zle dobrane
    kodeki, moze kiedys to naprawia ze bedzie dzialac na kazdym smartfonie,
    a moze im sie poprostu nie chce :)

    podsumowujac, na chwile obecna przez skype czy to po wii czy G rozmawiac
    sie nie da

  • 9. Data: 2011-06-16 16:48:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 18:45:21 +0200, pirek28 napisał(a):

    > swoja wypowiedz o pocesorze oparlem o dane ktore sa podane "markecie"
    > mimimum 600Mhz. Sam ubolewam ze sie tnie przy rozmowie, dokladnie nie

    Bo to nie jest minimum dla Skype, tylko minimum dla Skype na Androidzie.
    Bo przy gównianym systemie tak właśnie jest, co z tego, że procesor ma moc,
    skoro jej większość jest "przepalana" przez maszynkę javy.

    Fajnie to widać na trochę starszych laptopach, wystarczy odpalić środowisko
    javy i natychmiast prawie startują w powietrze, tak się kręcą wentylatory.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 10. Data: 2011-06-16 17:33:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > moc,
    > skoro jej większość jest "przepalana" przez maszynkę javy.

    Jaki system bedzie "najlepiej" wykorzystywal moc procesora?
    Symbian? Windows Mobile?
    widze, ze z tym Androidem nie jest rozowo...