  • 21. Data: 2011-06-16 11:58:29
    Temat: Re: Największy siurprajz roku w USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:itcbhc$mhs$1@news.onet.pl...

    > Dla słabszych: jeszcze pół roku temu był JEDEN model ajfona,
    > z różnymi pamięciami.

    Niemożliwe... i 3G miał jednocześnie dobre w Polsce jak i w USA?
    Jesteś pewny że był jeden? Bo ja widząc że inne telefony raczej
    się na różnych rynkach różnią obsługą 3G nie jestem tego pewny,
    i dlatego Twoja wypowiedź nie była dla mnie jednoznaczna.

  • 22. Data: 2011-06-16 14:15:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:58, Pszemol pisze:

> [...]
    > się na różnych rynkach różnią obsługą 3G nie jestem tego pewny,
    > i dlatego Twoja wypowiedź nie była dla mnie jednoznaczna.

    A wystarczy wejść na stronę amerykańską i polską Apple i przeczytać
    specyfikację. Ale to pewnie za trudne.

  • 23. Data: 2011-06-16 21:16:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A wystarczy wejść na stronę amerykańską i polską Apple i przeczytać
    > specyfikację. Ale to pewnie za trudne.

    Czyli napisałeś wtedy wszystko czy nie napisałeś?

  • 24. Data: 2011-06-22 07:56:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ja umiem czytać, jednakże z tych dwu linijek jakie napisałeś:
    > "3G w paśmie 2100 MHz ma z tego co pamiętam, tylko atandt, a pasmo
    > UMTS 900 MHz w USA nie istnieje. Zdanie więc jest prawdziwe :-)"
    > nie wynika dla mnie nic w temacie "czy to jest ten sam telefon".
    > Nie porównywałeś przecież telefonów dostępnych w USA i w Polsce
    > tylko pisałeś o tym czy iPhone przydać się może w innych sieciach US.
    > Mowa była WYŁĄCZNIE o telefonie bez abonamentu dostępnym w US.

    Co się przejmujesz, trole są na każdej grupie, to juz norma :)

  • 25. Data: 2011-06-22 12:33:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Co się przejmujesz, trole są na każdej grupie, to juz norma :)

    E... nie przejmuję się - prostuję co mogę i przechodzę do porządku
    dziennego.