  • 1. Data: 2011-06-14 12:42:51
    Temat: Największy siurprajz roku w USA
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.engadget.com/2011/06/14/apple-starts-sell
    ing-unlocked-iphone-4-for-649/
    Największy tegoroczny troll pmtg będzie miał spory problem z fanbojskim
    uzasadniemiem tego posunięcia, przecież mozna kupić za $199, to kto będzie
    kupował za $649... dziwne prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 2. Data: 2011-06-14 13:26:11
    Temat: Re: Największy siurprajz roku w USA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>
> [...]
    > fanbojskim
    > uzasadniemiem tego posunięcia, przecież mozna kupić za $199, to

    Poczekamy zobaczymy - zastanawia mnie "Not that it'll do you much
    good in the US -- an unlocked iPhone 4 will still only work on
    AT&T's 3G bands".

    Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do
    dyskusji ile kosztuje ajfon.

    J.

  • 3. Data: 2011-06-14 13:32:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 15:26:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do
    > dyskusji ile kosztuje ajfon.

    No przecież $199 kosztuje, nie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 4. Data: 2011-06-14 14:08:28
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > No przecież $199 kosztuje, nie?

    Ale to wersja dla biedaków ;)

  • 5. Data: 2011-06-14 14:15:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
> [...]
    > uzasadniemiem tego posunięcia, przecież mozna kupić za $199, to kto będzie

    Co tu dla Ciebie dziwnego?

  • 6. Data: 2011-06-14 14:18:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do dyskusji

    Pytanie czy systemy na kartę prepaid od firm Cricket, Virgin Mobile czy
    jakiś inny tutejszy "play" co nie ma własnych BTS'ów a tylko sprzedaje
    usługę od AT&T czy innych "prawdziwych" sieci będzie mógł skorzystać
    z oferty iPhone bez abonamentu... Nie interesowałem się tymi usługami
    i nie wiem czy pracują one w systemie GSM czy może CDMA...
    Gdyby były w GSM to ten iPhone z $650 byłby właśnie dla nich.

    Swoją drogą jest to taniej niż widziałem w Galerii Krakowskiej za 2400zł.

  • 7. Data: 2011-06-14 14:20:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No przecież $199 kosztuje, nie?

    W sytuacji gdy nie można go było kupić bez abonamentu
    to kosztował $199 bo nie było innej opcji...
    Teraz dopiero się ta inna opcja pojawiła. Zauważyłes?

  • 8. Data: 2011-06-14 15:20:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-14 15:26, J.F. pisze:

    > Poczekamy zobaczymy - zastanawia mnie "Not that it'll do you much good
    > in the US -- an unlocked iPhone 4 will still only work on AT&T's 3G bands".

    3G w paśmie 2100 MHz ma z tego co pamiętam, tylko atandt, a pasmo UMTS
    900 MHz w USA nie istnieje. Zdanie więc jest prawdziwe :-)

  • 9. Data: 2011-06-14 16:18:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > 3G w paśmie 2100 MHz ma z tego co pamiętam, tylko atandt, a pasmo
    > UMTS 900 MHz w USA nie istnieje. Zdanie więc jest prawdziwe :-)

    Na dodatek te alternatywy pre-paid co chodzą na obcych BTS'ach
    są zdaje się wszystkie w technologii CDMA (Virgin Mobile pisze chodzi
    na wieżach Sprinta a Cricket pisze wyraźnie o CDMA ale nie wiem
    czyje wieże są w ich umowie).
    A więc eliminując wkrótce T-Mobile pozostaje rzeczywiście tylko AT&T.
    No i używanie iPhone poza granicami USA, co jest obecnie niemożliwe
    za sprawą simloka.

    Czy iPhone dostępny w Polsce w polskich sieciach ma inny modem 3G?

  • 10. Data: 2011-06-14 20:01:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2011 14:32:32 +0100, Waldek Godel wrote:

    >No przecież $199 kosztuje, nie?

    No tak, kazdy przeciez moze kupic za 199$ i np wyslac siostrzencowi do
    Polski mily prezent :-)

    J.