  • 1. Data: 2011-06-13 13:34:29
    Temat: czy Samsung kupi Nokie?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    dzis od kumpla z Polkometela slyszalem newsa, ze w piatek Samsung
    zlozyl oferte Nokii, ze chce ich kupic!

    Czy Samsung jest az tak mocny, czy Nokia juz taka slaba?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-13 13:46:21
    Temat: Re: czy Samsung kupi Nokie?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-06-13 15:34, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > dzis od kumpla z Polkometela slyszalem newsa, ze w piatek Samsung
    > zlozyl oferte Nokii, ze chce ich kupic!
    >
    > Czy Samsung jest az tak mocny, czy Nokia juz taka slaba?

    ciezko ustosunkowac sie do tych plotek
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20569:nokia-nie-jest-na-sprzeda&catid=1:l
    atest-news&Itemid=103

  • 3. Data: 2011-06-13 14:12:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
    > dzis od kumpla z Polkometela slyszalem newsa, ze w piatek Samsung
    > zlozyl oferte Nokii, ze chce ich kupic!
    > Czy Samsung jest az tak mocny, czy Nokia juz taka slaba?

    Samsung moze byc bardzo mocny. Nie tyle w telefonach, ale
    finansowo.
    Robi w koncu od pralek do polprzewodnikow. Od foto do monitorow.

    A Nokia raczej nie ma zaplecza - ani sprzetowego, a i
    technologiczne sie chyba konczy.
    To moze byc ostatni moment zeby Nokia sie dobrze sprzedala.

    Inna sprawa .. po co Samsungowi Nokia ?
    Troche jeszcze do poprawy im zostalo, ale to dadza rade we wlasnym
    zakresie :-)

    No chyba ze Google za duzo chce, i samsung zrobi Symdroida :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-06-13 17:34:15
    Od: atm <...@v...pl>

    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20579:microsoft-ostatni-desk-ratunku-dla-
    nokii&catid=52:firma/zastosowania&Itemid=94

  • 5. Data: 2011-06-13 17:48:32
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-13 15:34, a...@p...pl pisze:
    > w piatek Samsung
    > zlozyl oferte Nokii, ze chce ich kupic!

    A po cóż Samsungowi taki garb?
    Sam ma świetne produkty, technologię i markę.

    Ew. może się przydać po to, by własne produkty sprzedawać dresiarzom i
    innym pajacom pod marką Nokia. Choć ci już zdecydowali sprzedawać
    jakikolwiek badziew z windowsem jako Nokia.

    Ileż można było sprzedawać zacofanie technologiczne jako nowość, w końcu
    ludzie przejrzeli na oczy.

    P.

  • 6. Data: 2011-06-13 18:17:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pan Piskorz pisze:
    > Ileż można było sprzedawać zacofanie technologiczne jako nowość, w końcu
    > ludzie przejrzeli na oczy.
    wyrwałem to zdanie z kontekstu celowo. PAsuje ono jak ulał do wiekszości
    produktów. odpowiedź jest następująca: skoro społeczeństwo jest ciemne i
    kupuje produkty, ich sprzedaż będzie popędzana w kierunku wyższych
    cyferek na pudełkach, a jednocześnie niższych kosztów. Zakonczenie tego
    trendu? sądze ze nigdy nie nastąpi. PAradoksalnie to będzie siła
    napędowa cywilizacji. Ci mądrzejsi będą produkować dla Ciemniaków
    ToMasz

  • 7. Data: 2011-06-13 19:15:26
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    a...@p...pl napisał:
    > Czesc,
    >
    > dzis od kumpla z Polkometela slyszalem newsa, ze w piatek Samsung
    > zlozyl oferte Nokii, ze chce ich kupic!
    >
    > Czy Samsung jest az tak mocny, czy Nokia juz taka slaba?

    I to i to, ale kupno całej Nokii jest dla Samsunga bez sensu. Natomiast
    Nokia Siemens Networks może być dla Samsunga interesującym kawałkiem
    tortu.

    m.

  • 8. Data: 2011-06-13 21:10:14
    Od: owp <o...@g...pl>

> [...]
    > trendu? sądze ze nigdy nie nastąpi. PAradoksalnie to będzie siła
    > napędowa cywilizacji. Ci mądrzejsi będą produkować dla Ciemniaków

    Hej, no bez przesady. Jako telefon nokie sprawdzają się b. dobrze. Nie
    każdy potrzebuje oglądać video na telefonie. Moim rodzicom podoba się np
    N6700 - elegancka, wygodna. Ja wolę tańszego Samsunga i5700, no ale co
    kto lubi, nie powiedziałbym, że rodzice są ciemni...

  • 9. Data: 2011-06-14 10:59:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał
    > A po cóż Samsungowi taki garb?
    > Sam ma świetne produkty, technologię i markę.

    A po co mu garb Google ? :-)

    > Ew. może się przydać po to, by własne produkty sprzedawać
    > dresiarzom i innym pajacom pod marką Nokia.

    To nazywam wartoscia marki - pozwala sprzedawac drozej i/lub
    wiecej.
    A potencjalnych klientow w Azji 3 mld.

    No i w razie kryzysu zawsze mozna sprzedac, o ile zadbalo sie o
    niezaleznosc.

    > Choć ci już zdecydowali sprzedawać jakikolwiek badziew z
    > windowsem jako Nokia.
    > Ileż można było sprzedawać zacofanie technologiczne jako nowość,
    > w końcu ludzie przejrzeli na oczy.

    No wiesz .. macam wlasnie samsunga z najtanszej polki .. troche im
    jeszcze brakuje do porzadnego wyrobu.

    J.