  • 31. Data: 2011-05-06 22:21:29
    Temat: Re: Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "newsy" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:iq1bjv$fj6$1@news.onet.pl...
    >A coś z sensem i w temacie potrafisz napisać?

    Nie rozumiesz słowa pisanego?
    Odpowiada się pod cytatem.

    PLONK WARNING !!!!

  • 32. Data: 2011-05-06 23:27:11
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Mam wielką prośbę:

    Jak rzucasz te swoje płaczliwe wypociny to w temacie dopisuj [OT].
    Przyjrzyj się jak ja to zrobiłem i zapamiętaj.
    Ułatwi to omijanie tego rodzaju wyskoków rozwiniętych inaczej
    użytkowników misyjnie i z lubiością zasyfiających newsy.

    Dotyczy to także wszystkich spamerów w taki lub podobnie żenujący
    sposób zasyfiających newsy.

    Jeśli musicie to robić, to trudno, ale róbcie to przynajmniej "z głową"...
    albo wcale.

    Z góry dzienks. ;)

    --
    CB

  • 33. Data: 2011-05-08 18:34:58
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Ale się wystraszyłem :D

  • 34. Data: 2011-05-08 20:37:00
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 5 Maj, 01:14, "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Kupujac automat zmieni sie tylko tyle, ze bedzie Cie bolala zamiast lewej
    > prawa stopa ;)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > DJ

    Ja mam automat i potwierdzam to. W korku boli prawa noga, bo ona cały
    czas jest napięta czy jedziesz czy stoisz. Dlatego nauczyłem się
    hamować lewą stopą oraz korzystam aktywnie z CC, żeby prawa odpoczęła.

  • 35. Data: 2011-05-09 10:44:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale się wystraszyłem :D

    PLONK

  • 36. Data: 2011-05-09 20:03:03
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > PLONK
    Pisząc to Cavallino doszedł a następnie wytarł dłoń w papierowy
    ręcznik...