  • 21. Data: 2011-05-05 08:54:24
    Temat: Re: Najtansze autko z automatyczną skrzynią biegów.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Znajoma kupowała ostatnio jakąś Alfę i zadowolona, no ale to kobieta ;-)

    -----

  • 22. Data: 2011-05-05 08:54:58
    Temat: Re: Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A najbardziej portfel.

    -----

    | Kupujac automat zmieni sie tylko tyle, ze bedzie Cie bolala zamiast lewej prawa
    stopa

  • 23. Data: 2011-05-05 09:44:40
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Generalnie to szukam czegoś, co ulży mojej lewej nodze ...
    > ... wiem że to pewnie brzmi dla niektórych śmiesznie, ale
    > naprawdę boli mnie stopa od ciągłego wciskania sprzęgła
    > (korki DC trasa toruńska 2 x dziennie).

    Generalnie sprzęgło na linkę zaczyna chodzić ciężko gdy jego żywot dobiega
    końca, do tego zaczyna łapać "wysoko" w efekcie końcowym ślizga.

    > Więc stąd pomysł o czymś, co mnie wyręczy.

    Może zbliża się wymiana sprzęgła i załatwiłby to mechanik.

    > Ewentualnie opcją było by super lekko chodzące sprzęgło.
    > Są jakieś sprzęgła ze wspomaganiem w małych autkach ?

    Z kurdupli, jeździłem nową Fabią II 1.6 16v. Subiektywne odczucie dla mnie
    było takie jakby sprzęgło praktycznie nie stawiało oporu. Samochód też
    fajnie się prowadzi i całkiem przyzwoicie z tym silnikiem rwie do przodu.

  • 24. Data: 2011-05-05 10:11:00
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > Aleksander.

    > Tak, ale te 3 cylindrowe 1.0 to jednak trzęsie... poza tym
    > wykończenie wnętrza - dramat - to już wolę ciut dopłacić do
    > nieco lepszych plastików i ładniejszej tapicerki.
    >
    > Ale dzięki za namiar :)

    A może taki wynalazek?
    http://www.re-volt.com.pl/home.aspx?lang=pl

    Może jakis iMiev? Tylko że ceny chyba nie są najmniejsze. Ten z Pruszkowa
    kosztuje 55 tys. zł...
    T.

  • 25. Data: 2011-05-05 16:23:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 05 May 2011 08:11:13 +0200, w <iptf23$6q1$1@news.onet.pl>, Robson
    <r...@...pl> napisał(-a):

    > Nie, nie mam na mysli redukcji. Przejscie z 1 na 2, z 2 na 3, pomiedzy
    > zmianami biegow jest znaczacy wzrost obrotow silnika

    Albo żartujesz albo coś było popsute...

  • 26. Data: 2011-05-05 21:11:39
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Nowa Kia Picanto - najtańsza z automatem kosztuje ok. 38 500 - wg cennika
    oczywiscie.

  • 27. Data: 2011-05-05 21:30:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    [ciach]

    Dżizas czy to jakaś plaga topposterów czy co?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 28. Data: 2011-05-06 08:19:16
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Albo żartujesz albo coś było popsute...

    Nie, nie zartuje, wynika to ze sposobu pracy skrzyni zautomatyzowanej.

  • 29. Data: 2011-05-06 15:06:11

    Fri, 06 May 2011 08:19:16 +0200, w <iq03t7$gvs$2@news.onet.pl>, Robson
    <r...@...pl> napisał(-a):

    > Nie, nie zartuje, wynika to ze sposobu pracy skrzyni zautomatyzowanej.

    No to opowiedz coś o tym, bo jakoś tego nie widzę.
    Widzę natomiast jak obroty od razu spadają na właściwe dla wyższego biegu.

  • 30. Data: 2011-05-06 19:36:58
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    A coś z sensem i w temacie potrafisz napisać?