  • 1. Data: 2009-06-26 06:27:02
    Temat: Najtaniej Panasonic 45-200?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Jak to mowia "jestem na kupnie" ;)

    Kupowal ktos ostatnio i znalazl najlepsze zrodlo?
    U Panasa widze za 1591zl:
    http://www.panasonic.totu.pl/prodinfo.php?item_id=31
    58
    Mozna gdzies taniej?

  • 2. Data: 2009-06-26 10:59:54
    Temat: Re: Najtaniej Panasonic 45-200?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
    > Jak to mowia "jestem na kupnie" ;)
    >
    > Kupowal ktos ostatnio i znalazl najlepsze zrodlo?
> [...]

    Ja kupowałem tu:
    http://myworld.ebay.pl/mxvphoto05/
    ale teraz widzę nie mają.
    Wyszło coś 1300 z przesyłką, a najśmieszniejsze było to - w piątek wieczorem
    kupiłem, w poniedziałek koło południa dostalem ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-06-26 12:07:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Wyszło coś 1300 z przesyłką, a najśmieszniejsze było to - w piątek
    > wieczorem kupiłem, w poniedziałek koło południa dostalem ; )

    Zamowilem w jakims sklepie z allegro - 1410zl brutto.

  • 4. Data: 2009-06-26 22:39:10
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Zamowilem w jakims sklepie z allegro - 1410zl brutto.

    To co zawracasz d**ę ?
    ; )

    adam

  • 5. Data: 2009-06-27 08:07:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To co zawracasz d**ę ? ; )

    Zamowilem po pierwszym poscie :)

    Slychac cos w temacie tej stalki do Panasa co miala byc?

  • 6. Data: 2009-06-27 10:50:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
    > Slychac cos w temacie tej stalki do Panasa co miala byc?

    Ta, ponoć na jesieni będzie : )
    Zaczyna się coś jak na tym wideo:
    http://www.youtube.com/watch?v=cMsGOgDQrAs

    adam

  • 7. Data: 2009-06-27 16:32:09
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik adam napisał:

    > Ta, ponoć na jesieni będzie : )
    > Zaczyna się coś jak na tym wideo:
    > http://www.youtube.com/watch?v=cMsGOgDQrAs
    >
    > adam
    A coś na temat zooma 7-14?

  • 8. Data: 2009-06-27 18:16:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Maciek" napisał

    > A coś na temat zooma 7-14?

    W Japonii już do nabycia od jakiegoś miesiąca.

    adam