    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Najmniejsza lustrzanka APS-C
    Date: Fri, 22 Mar 2013 15:13:09 +0100

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote

    > Żartujesz, prawda?
    >
    > Myślisz że ktoś dostał profesjonalny aparat na gwiazdkę i sobie
    > zgaduje

    [???]

    > dlaczego inżynierowie zrobili półprzepuszczalne lustro, hmmm pewnie
    > dlatego aby uniknąć drgań.
    >
    > Nie wiem, jak Ty ale ja w czasach przed-internetowych nie byłem
    > odcięty od informacji tylko normalnie czytałem miesięczniki w których
    > poziom dziennikarstwa był jednak wyższy niż obecnie na Onecie. Jak
    > ktoś o czymś pisał to wiedział o czym pisze.

    A to, że temat nie jest tematem ww. książki, a jedynie malutką,
    trzyzdaniową dygresją od innej dygresji oczywiście nie ma tu
    najmniejszego znaczenia - no rzeczywiście amator.

    Chyba nie znam żadnego autora z dziedziny foto, który pisałby
    bardziej precyzyjnie i jeszcze bardziej wchodziłby w szczegóły (szeroko
    zakrojonego tematu - nie mówię tu o rozprawkach na wąski temat
    konstrukcyjny/optyczny), niż Voellnagel. Żadnych uogólnień, tylko wciąż
    i wciąż analityczne i dokładne wchodzenie w szczegóły.

    Mariusz [mr.]