  • 31. Data: 2012-06-02 20:35:16
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 19:35, $heikh el $hah pisze:

    > Zgadza się - wydaje ci się.
    > Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i
    > rowerów. Jeszcze przez rok.

    No to gratulacje. Zajebisty z ciebie bohater ktory jezdzi po pijaku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 32. Data: 2012-06-02 21:03:51
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sat, 02 Jun 2012 19:35:52 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

    > Zgadza się  wydaje ci się.
    > Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i
    > rowerów. Jeszcze przez rok.

    Za co?

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 33. Data: 2012-06-02 21:05:11
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > jesli wolisz rowery -> pl.rec.pedaly
    > jesli wolisz kajaki -> pl.rec.kajaki

    Wolę motocykl, bo wyciąga więcej lasek na sezon niż całe Stowarzyszenie
    Kajakarzy, ale gdybym miał tylko 4500 zł (z zaznaczeniem, że chcę nowy),
    to bym go nie kupował, bo później przez brak kasy na wachę stałaby ta
    chińszczyzna w garażu, ew. w serwisie, bo bym nim do chaty nawet nie
    dojechał.
    Ja już też nie potrafię prościej.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 34. Data: 2012-06-02 21:09:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jqdo57$bp3$1@usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
    19:58, Roman Niewiarowski pisze:
> [...]
    > to bym go nie kupował, bo później przez brak kasy na wachę stałaby ta
    > chińszczyzna w garażu, ew. w serwisie, bo bym nim do chaty nawet nie

    Ja pierdole... Chłopczyku, idź dalej konia wal...

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2012-06-02 21:16:48
    Od: zefir <z...@s...pl>

    > Zgadza się - wydaje ci się.
    > Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i
    > rowerów. Jeszcze przez rok.

    Pierwszy raz widzę, żeby ktoś tak oficjalnie określał sytuację, w której
    rodzice za karę zabierają dziecku kluczyki od skutera i zmieniają kłódkę
    w piwnicy, w której schowany jest rower.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 36. Data: 2012-06-02 23:21:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 20:33, Marcin N pisze:

    > A ten zakaz to z jakiego powodu?

    Miałem napisać prawdę, że po pijaku potrąciłem ciężarną, sparaliżowaną
    od pasa w dół i niewidomą zakonnicę, ale chyba skłamię, jeśli tak bardzo
    cię to ciekawi.
    Otóż były sobie wakacje. Była rewelacyjna pogoda. Toteż wziąłem ręcznik,
    jakieś bzdety, po drodze zahaczyłem o sklep z zimnym browarem i
    pojechałem na rowerze (pech, albo i szczęście chciało, że miałem wtedy
    problemy z zapłonem w 2oo) nad wodę. Zastałem tam ładne, nieoswojone i
    dość śmiało roznegliżowane foczęta, toteż mały wypadzik się przeciągnął.
    Ale w końcu się skończył i wypadało wracać. Czułem się dobrze, a że 95%
    trasy stanowił nadrzeczny dukt i było go blisko 3 km, postanowiłem
    jechać, a nie prowadzić. Ktoś znad wody zadzwonił na psy, ja w drodze
    postanowiłem podjechać jeszcze do bankomatu, no i takim oto sposobem
    stałem się przestępcą. I nieistotne, że żadna szkodliwość społeczna, że
    rowerem. Dobrowolnie poddałem się karze, chociaż miałem niezłego haka na
    policjanta, który mnie przesłuchiwał, bo wziął kiedyś 3kpln w kieszeń za
    sfałszowanie protokołu wypadku (wtedy jeszcze) kumpla. A że nie jestem
    donosicielem, to przyjąłem karę na klatę.
    Moja wina, moja głupota, ale kara chyba dość nieadekwatna do 'wyczynu'?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 37. Data: 2012-06-02 23:25:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 20:35, Kuczu pisze:

    > No to gratulacje. Zajebisty z ciebie bohater ktory jezdzi po pijaku.

    Gdzieś wyczytał o moim bohaterstwie?
    Owszem, szepcą między sobą białogłowe o mojej męskości, ale żeby na
    preclach już o niej wiedziano?!

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 38. Data: 2012-06-02 23:31:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 21:03, Glub pisze:

    > Za co?

    Za niewinność.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 39. Data: 2012-06-02 23:35:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 23:25, $heikh el $hah pisze:

    > Gdzieś wyczytał o moim bohaterstwie?
    > Owszem, szepcą między sobą białogłowe o mojej męskości, ale żeby na
    > preclach już o niej wiedziano?!

    Jednak jestes wiekszym dzbanem niz myslalem.

  • 40. Data: 2012-06-02 23:35:57
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 21:16, zefir pisze:
    > Pierwszy raz widzę, żeby ktoś tak oficjalnie określał sytuację, w której
    > rodzice za karę zabierają dziecku kluczyki od skutera i zmieniają kłódkę
    > w piwnicy, w której schowany jest rower.

    Szkoda tylko, że jeździłem i jeżdżę po wyroku. Miałem nawet zmieniać 2oo
    na coś z kostką na oponach, żeby w razie czego spierdolić psiakom w
    teren, ale ten rok jeszcze jakoś wytrzymam, bo pracę dyplomową pisać
    trzeba, a nie chlać i uganiać się za samiczkami rasy niepełnoletnia kobieta.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!