  • 21. Data: 2012-06-02 16:30:48
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 16:28, Grzybol pisze:
    > Nie ma już żadnego zanczenia co tu napiszesz. Zostałes naznaczony,
    > obsrany. Możesz się czuć jak boży pomazaniec. Jestes już nikim. Każdy
    > normalny człowiek na Twoim miejscu bys ię powiesił.

    *W-E-Ź L-E-K-I-!!!*

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 22. Data: 2012-06-02 16:35:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 16:21, Matiik32 pisze:
    > Matiik32 napisal

    > was* bo się przyjebią dzieci neo
    >
    > --

    I gdzie tu sprawiedliwość na tym świecie?
    Pleśniacza AKA Grzybola można próbować leczyć.
    A na moje opadnięte witki lekarstwa, k-wa, nie ma.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 23. Data: 2012-06-02 16:56:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:

    > Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy
    > szybkiej za resztę. Ew. całość na kajak.

    Grupy Ci sie popieprzyly :-)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 24. Data: 2012-06-02 17:19:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Grupy Ci sie popieprzyly :-)

    Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 25. Data: 2012-06-02 19:28:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 16:35, $heikh el $hah pisze:

    > A na moje opadnięte witki lekarstwa, k-wa, nie ma.

    Kup sobie motocykl. Bo cos mi sie wydaje ze nie posiadasz zadnego a
    Twoje pierdolenie to sztuka dla sztuki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 26. Data: 2012-06-02 19:35:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 19:28, Kuczu pisze:

    > Kup sobie motocykl. Bo cos mi sie wydaje ze nie posiadasz zadnego a
    > Twoje pierdolenie to sztuka dla sztuki.

    Zgadza się - wydaje ci się.
    Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i
    rowerów. Jeszcze przez rok.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 27. Data: 2012-06-02 19:58:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-02 17:19, $heikh el $hah pisze:

    > Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

    jesli wolisz rowery -> pl.rec.pedaly
    jesli wolisz kajaki -> pl.rec.kajaki

    Prosciej nie potrafie.
    pozdr
    newrom

  • 28. Data: 2012-06-02 19:58:29
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-02 16:14, Monster pisze:

    > Coś mnie się wydaje że to ten sam osobnik..

    Ożeszty, faktycznie.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 29. Data: 2012-06-02 20:06:48
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-02 16:29, $heikh el $hah pisze:

    > Problem w tym, że życie bywa przewrotne, zaś ludzie bardzo przewidywalni.
    > Bo zdarza się tak, że gość w Hummerze zakopie się na amen w kociej
    > kuwecie, a kobieta w Suzuki Vitarze przejedzie całą Saharę.
    > Ty, przypuszczam, wybrałbyś Hummera.
    > Kompleks maleńkich klejnotów?

    Fakt, że interesuje Cię rozmiar moich klejnotów odrobinę mnie niepokoi.
    Znacząco jednak irytuje mnie fakt, że coraz więcej pojawia się osobników
    Twojego pokroju, którzy tonem świadczącym o niczym nie popartej pewności
    siebie, pierdolą trzy po trzy na tematy o których nie mają zielonego
    pojęcia. Możesz sobie jeździć hobbystycznie nawet wózkiem sklepowym albo
    pływać łódką na ryby, ale wypadałoby choć odrobinę znać tematy, na temat
    których podejmuje się dyskusję.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 30. Data: 2012-06-02 20:33:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 19:35, $heikh el $hah pisze:

    > Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i
    > rowerów. Jeszcze przez rok.

    A ten zakaz to z jakiego powodu?