  • 41. Data: 2012-06-02 23:38:36
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 23:35, Kuczu pisze:

    > Jednak jestes wiekszym dzbanem niz myslalem.

    A ty połknąłeś dłuższy kij od miotły niż się spodziewałem.
    Smutne. Ale mam nadzieję, że mnie upływ lat aż tak bardzo nie
    skrzywi/skrzywdzi.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 42. Data: 2012-06-02 23:43:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 23:38, $heikh el $hah pisze:

    > A ty połknąłeś dłuższy kij od miotły niż się spodziewałem.
    > Smutne. Ale mam nadzieję, że mnie upływ lat aż tak bardzo nie
    > skrzywi/skrzywdzi.

    Pewnie i tak nie dozyjesz

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 43. Data: 2012-06-02 23:57:57
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 23:43, Kuczu pisze:

    > Pewnie i tak nie dozyjesz

    Nie będę płakał.
    "Żyj szybko, umieraj młodo!"

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 44. Data: 2012-06-03 00:08:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 23:57, $heikh el $hah pisze:

    > Nie będę płakał.
    > "Żyj szybko, umieraj młodo!"

    Szybkosc to rzecz wzgledna, zwlaszcza na rowerze.

  • 45. Data: 2012-06-03 00:11:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 23:21, $heikh el $hah pisze:

    > pojechałem na rowerze (pech, albo i szczęście chciało, że miałem wtedy
    > problemy z zapłonem w 2oo)

    " przyjechalem Pekaesem bo mi sie Ferrari rozkraczylo a moj szofer po
    pijaku zgubil kluczyki od Bentleya"

  • 46. Data: 2012-06-03 00:42:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 00:08, Kuczu pisze:

    > Szybkosc to rzecz wzgledna, zwlaszcza na rowerze.

    Święta prawda. Raz bym Cię (grzecznościowo, bo Cię kojarzę od kilku
    ładnych lat) przewiózł po mieście odblokowanym skuterem i byś miał mokro
    w gaciach. ;)

    PS - Wrzuć czasami na luz.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 47. Data: 2012-06-03 00:46:39
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 00:11, Kuczu pisze:

    > " przyjechalem Pekaesem bo mi sie Ferrari rozkraczylo a moj szofer po
    > pijaku zgubil kluczyki od Bentleya"

    K-wa, a miałem cię za jednego z inteligentniejszych na tej grupie.
    Zabrakło raz oleju w dozowniku, więc wlałem takiego od piły spalinowej.
    Jechał kilka km, po czym zaczynał się dusić i stawał. Świeca czarna.
    Odłączyłem dozownik, wlałem mieszankę i uzdrowiłem.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 48. Data: 2012-06-03 09:13:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "zefir" <z...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:jqdor7$s7q$1@inews.gazeta.pl...

    > Pierwszy raz widzę, żeby ktoś tak oficjalnie określał sytuację, w której
    > rodzice za karę zabierają dziecku kluczyki od skutera i zmieniają kłódkę w
    > piwnicy, w której schowany jest rower.

    ROTFL.Chyba lepiej tego gawędziarza nie mogłeś podsumować ;-)
    10/10
    --
    Yogi(n)

  • 49. Data: 2012-06-03 10:05:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 23:21, $heikh el $hah pisze:
    >Ktoś znad wody zadzwonił na psy, ja w drodze
    > postanowiłem podjechać jeszcze do bankomatu, no i takim oto sposobem
    > stałem się przestępcą. I nieistotne, że żadna szkodliwość społeczna, że
    > rowerem.

    Czy dobrze pamiętam, że ten gówniany przepis jest już jakoś
    zmodyfikowany i sankcje za jazdę na rowerze nie są już tak ostre?

  • 50. Data: 2012-06-03 10:20:10
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 09:13, Yogi(n) pisze:
    > ROTFL.Chyba lepiej tego gawędziarza nie mogłeś podsumować ;-)
    > 10/10

    Jogurcik, ty już dawno się przeterminowałeś, więc wypierdalaj w ustronne
    miejsce i tam sobie zdychaj.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!