  • 81. Data: 2012-06-04 15:10:53
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 09:08, Michał V-R pisze:

    > A nie jest tak, ze policja oddaje to sadu i czy prawko zostaje, czy nie,
    > jest w gesti sadu?
    > Ja cos takiego wlasnie slyszalem

    Pytalem znajomego prokuratora na poczatku roku jak to jest z tym
    prawkiem i procentami. Tyle co mi powiedzial wyzej, to napisalem.

    Zeby bylo ciekawiej - w wiekszosci cywilizowanych krajow Europy
    zachodniej limit jest 0,5 promila, w Anglii 0,8 i nikt tam dymu nie robi
    jak sie wsiadzie za kolko po malym piwie. Tylko w Polszy obsrane
    przepisy sa i ludzi traktuje sie jak gnoj w oborze ale to tez norma w
    tym kraju ze z kogos kase urzedasy musza wyrwac na te swoje premie i
    przy okazji ponizyc jak sie da.

    http://www.biztok.pl/Dziekujemy-Ci-zas-Polsko-a4306

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 82. Data: 2012-06-04 18:28:06
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup
    > Tylko w Polszy obsrane przepisy sa i ludzi traktuje sie jak gnoj

    Z tym juz nie przesadzaj:
    http://www.ilemogewypic.pl/promile.php

    (to z ** najciekawsze)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 83. Data: 2012-06-04 19:03:24
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-04 11:13, AZ pisze:

    > Daj spokój, jak dla gościa to 80km/h to jest "pocisnąć"...

    Dam Ci się kiedyś z koszem przejechać,przy 60km/h będziesz miał pełnego
    pampersa:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 84. Data: 2012-06-05 09:08:42
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > Dam Ci się kiedyś z koszem przejechać,przy 60km/h będziesz miał pełnego
    > pampersa:-)

    To cos zle ustawionego go masz :) Chyba ze mowimy o jezdzie po
    zakretach? ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 85. Data: 2012-06-05 13:51:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > To cos zle ustawionego go masz :) Chyba ze mowimy o jezdzie po
    > zakretach? ;-)

    Zazwyczaj każdemu wystarcza pierwszy zakręt w prawo,tez z bramy od garażu:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 86. Data: 2012-06-14 18:12:19
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    się ci mądrzejsi ale nie
    > ma tu wielu takich. Mam 22 lata : ) Motorek dla kuzyna.
    > POZDRAWIAM ludzi myślących.

    Nie chce mi sie cczytac wszystkich wiadomosci w watku czy juz ktos
    proponowal ale moze cos z kymco (jakosciowo napewno lepiej niz wszystkie
    chinczyki)
    z biegami na 17to kalowych kolach za 4tys :
    http://allegro.pl/kymco-nexxon-4t-wyprzedaz-2011-lub
    liniec-i2389892516.html

    Pzdr