  • Data: 2020-12-23 18:11:47
    Temat: Re: Najdłuższy czas eksploatacji
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie całkiem czuje jak można takimi starociami jeździć, ale każdy robi co
    > chce.

    ja natomiast nie rozumiem jak można kupić przedmiot (auto) który traci
    na swojej wartości 45zł dziennie, a żeby mógł stać, albo robić to do
    czego go stworzono trzeba jeszcze więce dopłacić. Ale każdy robi co
    chce, szczególnie gdy nie potrafi skorzystać z kalkulatora

    Również wolę starsze samochody..... z powodów finansowych. Jakie?
    Minimum (po za jedzie skręca hamuje) to klima, poduszki powietrzne, i
    dobrze byłoby żeby miał mniej niż 15 do setki. maksimum finansowe? 10
    groszy utraty wartości pojazdu na każdy przejechany kilometr. W tej
    klasyfikacji, nowe auto musiało by robić 450km dziennie.

    ToMasz