  • 31. Data: 2009-05-14 14:58:16
    Temat: Re: Nagrywarka DVD + dvb-t
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:guhb9f$asv$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Z mpeg-4 w naziemnej ten problem nie istnieje, bo całość dopiero startuje,
    > więc po prostu ludziska kupią sobie inny dekoder.

    >Oczywiście pod warunkiem, że będzie wystarczająco tani.

    Wielkich różnic cenowych pomiędzy dekoderami mpeg-2 a mpeg-4 nie powinno
    być.
    Te posiadane to ilości pomijalne.

    >Jakoś nie
    >wyobrażam sobie emerytów, którzy ledwo wiążą koniec z końcem, masowo
    >rzucających się do sklepów po tunery.

    Nie ma obowiązku oglądania tv.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 32. Data: 2009-05-14 15:16:40
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Wielkich różnic cenowych pomiędzy dekoderami mpeg-2 a mpeg-4 nie powinno
    > być.

    W przyszłości może nie będzie. Ale na dzień dzisiejszy jednak mpeg-4
    wychodzi drożej.

    > Nie ma obowiązku oglądania tv.

    Mnie to cieszy. Ale powiedz to babciom ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 33. Data: 2009-05-14 15:22:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:guhckm$bps$1@polsl.pl...
> [...]
    > być.

    >W przyszłości może nie będzie. Ale na dzień dzisiejszy jednak mpeg-4

    Jakiś konkret?

    > Nie ma obowiązku oglądania tv.

    >Mnie to cieszy. Ale powiedz to babciom ;-)

    To jest zupełnie inny temat niż mpeg2 vs mpeg4, na inną dyskusję.

  • 34. Data: 2009-05-14 15:30:25
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jakiś konkret?

    Konkret jest taki, że większość i to zdecydowana tunerów MPEG-4
    obsługuje HD, i dlatego jest drożej. A na takie, które mają MPEG-4 ale
    tylko SD jakoś nie udało mi się trafić.
    (ale wiem, że to się da załatwić przez założenie karty Neotion czy
    jakieś podobnej do tunera mpeg-2).

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 35. Data: 2009-05-14 15:42:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:guhdef$cis$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jakiś konkret?

    >Konkret jest taki, że większość i to zdecydowana tunerów MPEG-4 obsługuje
    >HD, i dlatego jest drożej.

    Czyli nie będzie konkretu?

    Uparcie znikasz wszystkie inne tunery oprócz zewnętrznych stacjonarnych, czy
    tylko mi się zdaje?

  • 36. Data: 2009-05-14 17:18:51
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 14 May 2009 10:12:18 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Np. N jako że startowała od zaera wystartowała od razu z wszystkim w mpeg-4,
    >niezależnie czy SD czy HD.

    a potem glupio zrobila, ze na potrzeby TNK poszla na mpeg-2. Gdyby
    zamowila tyle dekoderow z mpeg-4 (tanie proste, bez bajerow), to ich
    cena bylaby porownywalny z tym co teraz jest dla mpeg-2, ale
    spowodowaloby to tapniecie cen na tego typu sprzet. A tak co z tym
    fantem teraz maja zrobic? Czesc kanalow leci w mpeg-2. Back to the
    past!.

    --
    ThinkXtra

  • 37. Data: 2009-05-14 17:24:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spowodowaloby to tapniecie cen na tego typu sprzet. A tak co z tym
    > fantem teraz maja zrobic? Czesc kanalow leci w mpeg-2. Back to the

    Czyli dobrze pamiętałem, że startowali z mpeg-4 dla każdego kanału?
    Pewnie po starcie TnK żeby nie dublować kanałów, zostawili je tylko w
    mpeg2 - to nawet rozsądne.

  • 38. Data: 2009-05-14 17:25:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 14.05.09 19:18, a...@p...pl pisze:

    > a potem glupio zrobila, ze na potrzeby TNK poszla na mpeg-2.

    IMHO bardzo dobry ruch.

> [...]
    > spowodowaloby to tapniecie cen na tego typu sprzet. A tak co z tym
    > fantem teraz maja zrobic? Czesc kanalow leci w mpeg-2. Back to the

    Ale 5 mln odbiorników MPEG2 jest potencjalnymi klientami "N".
    Tunerów MPEG4 za to jak na lekarstwo.

    --
    Pete

  • 39. Data: 2009-05-14 17:39:05
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 14 May 2009 17:16:40 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <b...@p...gliwice.pl> wrote:

    >Mnie to cieszy. Ale powiedz to babciom ;-)

    mysle, ze wlasnie emerytow nikt nie pozostawi od tv, bo to dobry
    elektrorat do manipulowania wyborami. Kazda partia o tym wiem.
    Niech sie emerycie nie boja, ktos im zasponosoruje skrzynke.

    --
    ThinkXtra

  • 40. Data: 2009-05-14 20:43:59
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Uparcie znikasz wszystkie inne tunery oprócz zewnętrznych stacjonarnych,
    > czy tylko mi się zdaje?

    Bo mnie interesują właśnie stacjonarne tunery. Albo wbudowane w TV.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *