  • 21. Data: 2011-11-28 12:10:17
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 12:03, Jacek wrote:

    > Recznik zostawi na ekranie 'plamy'.
    > Ja stosuje normalny plyn Clean+alcohol, recznik papierowy.
    > Efekt doskonaly. Nalezy jednak pamietac, zeby stosowac go w malej ilosci.

    Moje ręczniki, monitory i telewizor są najwyraźniej wykonane w jakiejś
    kosmicznej technologii opracowanej przez NASA, bo plam nie zostawiają. ;)

    Papierowy oczywiście najlepszy, ale nie zawsze jest pod ręką.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2011-11-28 12:29:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:10:17 +0000, kamil napisał(a):

    > Moje ręczniki, monitory i telewizor są najwyraźniej wykonane w jakiejś
    > kosmicznej technologii opracowanej przez NASA, bo plam nie zostawiają. ;)
    >

    > Papierowy oczywiście najlepszy, ale nie zawsze jest pod ręką.

    I po co ta zlosliwosc?
    Woda pozostawia typowe dla niej plamy.

  • 23. Data: 2011-11-28 12:49:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 12:29, Jacek wrote:

    > I po co ta zlosliwosc?
    > Woda pozostawia typowe dla niej plamy.

    Nie jestem złośliwy, po prostu wytarta do sucha woda nie zostawia od lat
    żadnych plam na moim ekranie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2011-11-28 13:41:13
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 28/11/2011 11:49, Animka wrote:

    > Salicylowym to nie. Tylko prawdziwym. Już kiedyś czyścilam soczewkę w
    > innym komputerze i efekt był dobry. Tylko tam był łatwy dostęp do
    > nagrywarki. W tym komputerze, to jest parę przeszkód do dostania się do
    > niej. Jednak będę musiała tam zajrzeć.

    Tylko tak dla informacji... Po pierwsze, soczewki się nigdy nie
    dotyka, a szczególnie nie tak ostrym alkoholem, jak
    właśnie spirytus. Czyści się spec. płynem (nawet lepiej już
    czyścić tym do monitorów LCD). Daje się kroplę na soczewkę i PO BOKACH
    dotykając tej kropli osusza. Samej soczewki bezpośrednio
    nie można dotykać.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 25. Data: 2011-11-28 13:41:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2011 14:41, DooMiniK pisze:

> [...]
    > czyścić tym do monitorów LCD). Daje się kroplę na soczewkę i PO BOKACH
    > dotykając tej kropli osusza. Samej soczewki bezpośrednio

    Troszeczkę histeryzujesz ;)

  • 26. Data: 2011-11-28 13:51:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 13:41, DooMiniK wrote:

> [...]
    > czyścić tym do monitorów LCD). Daje się kroplę na soczewkę i PO BOKACH
    > dotykając tej kropli osusza. Samej soczewki bezpośrednio

    Ponieważ? To jest plastikowa soczewka w napędzie CD, a nie operacja na
    otwartym sercu. Ma przetrwać wszelki brud i twarde szczotki doczepione
    do płyt czyszczących, patyczek do uszu nic jej nie zrobi.

    Otwórz dowolny napęd, ponaciskaj ją palcem (byle czystym), poruszaj we
    wszystkie strony i daj mu odczytać płytę, gwarantuję że nic się nie stanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2011-11-28 13:59:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:49:14 +0000, kamil napisał(a):

    > Nie jestem złośliwy, po prostu wytarta do sucha woda nie zostawia od lat
    > żadnych plam na moim ekranie.

    Ale po co sie meczyc z wycieraniem do sucha wody, skoro alkohol sam paruje,
    wiec wystarczy lekko przetrzec recznikiem papierowym?:)
    Okna zona tez myje woda?;)

  • 28. Data: 2011-11-28 14:06:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 13:59, Jacek wrote:

    > Ale po co sie meczyc z wycieraniem do sucha wody, skoro alkohol sam paruje,
    > wiec wystarczy lekko przetrzec recznikiem papierowym?:)
    > Okna zona tez myje woda?;)

    A po kupować jakieś voodoo specyfiki, skoro dzieciak i tak zaraz
    paluchem coś pokaże i znowu pobrudzi, a woda w kranie nie dość że tania,
    to jeszcze nie skończy się w najmniej odpowiednim momencie? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2011-11-28 14:24:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:06:49 +0000, kamil napisał(a):

    > A po kupować jakieś voodoo specyfiki, skoro dzieciak i tak zaraz
    > paluchem coś pokaże i znowu pobrudzi, a woda w kranie nie dość że tania,
    > to jeszcze nie skończy się w najmniej odpowiednim momencie? :-)

    Rozumiem, ze nie masz jeszcze zony...
    W takim razie zapamietaj, ze jak juz bedziesz zonaty, beda zblizaly sie
    swieta, to bedac na zakupach odloz wlozony do koszyka plyn do mycia szyb na
    polke i powiedz jej: "o ty durna! a w domu wody pod dostatkiem";)

  • 30. Data: 2011-11-28 14:25:23
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    > A po kupować jakieś voodoo specyfiki, skoro dzieciak i tak zaraz
    > paluchem coś pokaże i znowu pobrudzi, a woda w kranie nie dość że tania,
    > to jeszcze nie skończy się w najmniej odpowiednim momencie? :-)

    A do swojego auta wlej olej rzepakowy. Ale nie do baku, a do silnika.
    Podobno mniej wtedy spala;)