  • 11. Data: 2011-11-28 11:35:17
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 11:22, Animka wrote:

    > Ty głupku. Za mna stał jakis szeroki rozłożysty mebel. Ja te zdjęcia
    > robiłam w w jednym z urzędów. Zresztą takiemu maglarzowi jak ty nie
    > muszę się tłumaczyć.
    > http://www.voila.pl/125/51oev/?1

    Co za matoł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-11-28 11:41:55
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    Szyk wrote:

    > czyszczenia napędów. Napęd można też rozebrać i wacikiem do uszu
    > umoczonym w spirytusie salicylowym przetrzeć soczewkę albo soczewki,

    Nie wiem, jak inne treści w Twoim poście, ale salicylowy spirytus tak
    się nazywa, bo zawiera domieszkę substancji, która postaje na
    powierzchni w postaci białego nalotu po wyparowaniu alkoholu. Ja bym
    sobie nie czyścił niczego takim czymś.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 13. Data: 2011-11-28 11:43:08
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:50:59 +0100, krzysztof posłuszny napisał(a):

    > Też tak myślę. Zakup nowej nagrywarki to dobre rozwiązanie.

    Ja wolabym odkrecic 3 srubki na krzyz i przeczyscic.
    Szanse, ze zadziala sa duze. Jezeli zadziala, to jestem 80zl do przodu.
    Za taka kwote mozna napelnic chlebem wiele kieliszkow;)

  • 14. Data: 2011-11-28 11:49:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 12:15, Szyk pisze:
    > To że odczytuje płyty CD a DVD to normalne w tym sensie, że tam są 2
    > diody laserowe jedna od CD a druga od DVD. Wiec jak zabrudziła się dioda
    > DVD (możliwe że jest bardziej wrażliwa niż dioda CD) to nie czyta płytek
    > DVD. Kiedyś były specjalne "włochate" płytki do czyszczenia napędów.
    > Napęd można też rozebrać i wacikiem do uszu umoczonym w spirytusie
    > salicylowym przetrzeć soczewkę albo soczewki, bo nie wiem, czy w DVD nie
    > są przypadkiem 2, a jak będzie dostęp do diod laserowych to oczywiście
    > je też można by tym wacikiem przeczyścić.

    Salicylowym to nie. Tylko prawdziwym. Już kiedyś czyścilam soczewkę w
    innym komputerze i efekt był dobry. Tylko tam był łatwy dostęp do
    nagrywarki. W tym komputerze, to jest parę przeszkód do dostania się do
    niej. Jednak będę musiała tam zajrzeć.

    Jak te dwie metody nie pomogą
    > to już chyba tylko serwis pozostaje. Tak przy okazji to lepiej naprawiać
    > urządzenia tak długo jak to możliwe gdyż to generuje dobrą karmę (jak Ty
    > coś naprawisz to kiedyś ktoś Ciebie naprawi, a jak coś pod byle
    > pretekstem wyrzucisz, to ktoś kiedyś Ciebie pod byle pretekstem się
    > pozbędzie). Oczywiście najlepiej oddać zepsute napędy do firmy
    > utylizacyjnej a nie wyrzucać do śmieci (to jest prawidłowe nie tylko z
    > punktu widzenia ekologi ale również karmy). Więcej o karmie na stronie:
    > http://totalizm.org/karma_pl.htm

    Mam w pawlaczu w szafie troche bebechów wyjętych z komputera IBM (w tym
    i jakiś cd-rom). Szkoda mi oddawać do utylizacji.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 15. Data: 2011-11-28 11:52:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 12:35, kamil pisze:

    > Co za matoł.

    Ty ćwoku na wszystkich grupach ubliżasz ludziom i jesteś znany ze swojej
    głupoty.
    Paszła! Do szkoły idź i nie wagaruj.

    animka

  • 16. Data: 2011-11-28 11:52:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 11:41, JanuszWo wrote:

> [...]
    > się nazywa, bo zawiera domieszkę substancji, która postaje na
    > powierzchni w postaci białego nalotu po wyparowaniu alkoholu. Ja bym

    Od lat czyszczę lasery zwykłym patyczkiem do uszu, kawałkiem koszulki
    albo co akurat jest pod ręką, i działają. Tak samo robię z obiektywami,
    a paprochy z matrycy w aparacie przejechałem po prostu delikatnie
    patyczkiem do uszu, a monitor LCD wycieram namoczonym w letniej wodzie
    ręcznikiem, zamiast uprawiać jakieś voodoo z płynami za 100zł od super
    sprzedawcy. Wszystko działa, nic się nie rysuje.

    Przetrzyj go po prostu patyczkiem do uszu i tyle, jak nie pomoże, to
    żadne cudowne buteleczki Ojca Klimuszko już tego napędu nie uratują.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2011-11-28 11:56:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 12:43, Jacek pisze:

    > Ja wolabym odkrecic 3 srubki na krzyz i przeczyscic.
    > Szanse, ze zadziala sa duze. Jezeli zadziala, to jestem 80zl do przodu.
    > Za taka kwote mozna napelnic chlebem wiele kieliszkow;)

    Wiesz co ja zrobiłam przedtem? ( i teraz mi ta nagrywarka szwankuje).
    Było prawie ciemno w pokoju, paliła się tylko mała lampeczka, a ja
    wyjęłam z nowego opakowania płytkę dvd i wsadzilam ją do napędu. Coś tam
    zaczęło się ślizgać. Otwieram tackę, a tam na tej płycie krążek
    styropianowy z opakowania :D No i tym się chyba nagrywarka dorobiła.

    animka

  • 18. Data: 2011-11-28 11:59:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 11:52, Animka wrote:

    > Ty ćwoku na wszystkich grupach ubliżasz ludziom i jesteś znany ze swojej
    > głupoty.
    > Paszła! Do szkoły idź i nie wagaruj.

    Ależ młoda damo, taki język przystoi włochatemu golasowi z piwnym
    brzuchem, a nie takiemu delikatnemu kwiatowi, jakim jest nasza grupowa
    animka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2011-11-28 12:03:45
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 11:52:54 +0000, kamil napisał(a):

> [...]
    >

    > Przetrzyj go po prostu patyczkiem do uszu i tyle, jak nie pomoże, to
    > żadne cudowne buteleczki Ojca Klimuszko już tego napędu nie uratują.

    Recznik zostawi na ekranie 'plamy'.
    Ja stosuje normalny plyn Clean+alcohol, recznik papierowy.
    Efekt doskonaly. Nalezy jednak pamietac, zeby stosowac go w malej ilosci.

  • 20. Data: 2011-11-28 12:08:37
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:56:23 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
    > zaczęło się ślizgać. Otwieram tackę, a tam na tej płycie krążek
    > styropianowy z opakowania :D No i tym się chyba nagrywarka dorobiła.

    No tak...