  • Data: 2018-03-06 21:43:35
    Temat: Re: Nagminne łamanie przepisów
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2018 o 20:32, LinFanQri pisze:
    > Umówmy się... jeżeli Wątkotwórca chciałby każdemu z okolicy za w/w
    > przewinienia pozabierać uprawnienia... w najbliższą sobotę pewnie
    > świeżego chlebka na śniadanie by nie zjadł
    Pisząc ten post chciałem tylko zwrócić uwagę, że przepisy same w sobie
    nie są żadnym dobrem. Dobrem jest cel, jakiemu służą.
    Nawet w kodeksie karnym jest definicja, że wykroczeniem jest "czyn
    społecznie szkodliwy" - bodajże art. 1.
    Widząc, co się teraz w Polsce dzieje jestem lekko przerażony.
    Hołek przekroczył prędkość o +50 i szum się podniósł, żeby nie było
    żadnych wyjątków - ukamienować go najlepiej.
    Radarowcy łapią w terenie zabudowanym pustą przestrzenią - dura lex, sed
    lex - bierz punkty i płać.
    IMO jest to nawet chyba obraźliwe dla policjantów, żeby robić z nich
    jedynie narzędzie go egzekwowania litery prawa bez dania im prawa oceny
    sytuacji.
    Jacek