  • Data: 2018-03-05 19:41:57
    Temat: Re: Nagminne łamanie przepisów
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2018 o 12:41, Piotrek pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Trzeba podjechac jak najblizej sklepu i przenieść znaczną ilość
    > towaru i to do wielu sklepów.
    > Jezeli jasnie panu przeszkadza dostawczak
    > na chodniku to niech przejdzie na druga stronę ulicy, a zakupy
    > niech robi w supermarkecie, albo wtedy gdy dostawczak odjedzie.

    Niby ok, ale dostawczak parkujący pod sklepem na rogu skrzyżowania,
    przy dwóch przejściach dla pieszych na środku chodnika (brak nawet 0,5m)
    to lekka przesada. A tak jest na jednym mi znanym skrzyżowaniu.
    Chodzi tamtędy sporo osób odprowadzających dzieci do przedszkola i
    szkoły, i co mają oni iść po ulicy bo jaśnie pan nie może stanąć 5m dalej?
    Mamy tu ładny zestaw:
    - parkowanie na chodniku
    - parkowanie na przejściu dla pieszych x2
    - brak 1,5m wolnego na chodniku
    - parkowanie na skrzyżowaniu
    - utrudnianie ruchu i stwarzanie niebezpieczeństwa (zasłania całkowicie
    widok z prawej strony)
    Capną takiego 2-3 razy i po prawku a później lament.

    O ile trzeba zrozumieć dostawców to oni też powinni zrozumieć pieszych
    i innych uczestników ruchu. Żyjemy w społeczeństwie a to wymaga
    poszanowania pewnych z góry ustalonych praw.
    O ile na zostawienie 1m zamiast 1,5 można machnąć ręką i olać to
    niestety ale dostawcy i kurierzy często/gęsto mają wszystkich w dupie...
    --
    --- xyz