  • Data: 2018-03-06 20:56:31
    Temat: Re: Nagminne łamanie przepisów
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-06 o 10:44, Miroo pisze:

    > Ostatnio w mojej okolicy otwarto Żabkę. Mróz -10, podjechał dostawczak,
    > wystawił 3 palety na chodnik przed sklepem (zastawił całe przejście) i
    > pojechał.
    > Nie wiem jak długo pracownica (jedyna w sklepie) wnosiła to potem do
    > środka.

    Nie mają w tym sklepie na wyposażeniu wózka paletowego?

    > Mam żałować tego kierowcy?

    Jak ktoś planuje uruchomienie działalności, do której są dostawy, to
    wybierając lokal powinien się zastanowić, jak te dostawy będą
    realizowane i czy jest rampa, podjazd. Tymczasem sklepy są otwierane w
    lokalach nieprzystosowanych do tego celu, bez rampy, bez możliwości
    legalnych dostaw. Bo tak jest taniej. Na to się nakłada system dostaw.
    Do jednego sklepu podjeżdża 150 samochodów dostawczych. Jeden wozi soki
    - po cztery zgrzewki na sklep, drugi pieprz i sól - jeden karton,
    czwarty mleko skondensowane w tubkach - zgrzewka, itd. Więc do jednego
    sklepu podjeżdża codziennie kilka/naście samochodów dostawczych, z
    których każdy rozładowuje niewielki ładunek.