    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    Date: Sun, 03 Feb 2013 13:43:20 +0100

    On 03.02.2013 01:41, _Michał wrote:

    > Ale ja płacę podatki, i tankuje v12 do pełna pb95 (na 98 mnie nie stać),

    Weź nie pierdol. Stać cię na v12 a nie masz 5% więcej na benzynę?

    Zresztą, zakładasz wtrysk LPG w fazie ciekłej i nie dość, że masz
    większą moc to i cenę jak za barszcz.

    > Sprywatyzować lekarzy to się skończą głupie pomysły że coś masz za darmo
    > ja nie chcę za darmo!

    Jakie, kurwa, za darmo? Będąc przedsiębiorcą, albo pracując na umowach o
    dzieło płacisz 350zł miesięcznie za ubezpieczenie zdrowotne. 4 koła
    rocznie za ubezpieczenie to jest zajebiście daleko od "za darmo".

    Poza tym jak się okaże, że jest potrzebna jakaś droga operacja (albo
    chemia) to wrócisz skomląc do "darmowej" opieki.

    > Jeszcze raz zobacz jak zaczynam :
    > "Drogi narodzie jak już jesteśmy tak mściwi i Vincent robi co robi "

    To "mściwi" jest zajebiste - na złość mamie, odmrożę
    sobie...lepiej....założę czapkę, żeby nie miała powodu krzyczeć - jaki
    ja sprytny jestem. Noż kurwa, stawia się fotoradary, żeby ludzie nie
    zapierdalali, więc będą na złość nie zapierdalać bo media im
    powiedziały, że kary są w budżecie wpisane. http://xkcd.com/810/

    A że z kar (nawet nie samych mandatów) ma być ~3 promile budżetu to już
    media oburzonym kretynom zapomniały powiedzieć.

    > to moja odpowiedź na to że PALIWO a nie mandaty za przekraczanie
    > prędkości bo CAŁA polska jeździ po drogach jak WARIACI !!!

    To niech się, kurwa, oduczą. Jak zaczną jeździć jak ograniczenia
    stanowią to je będzie można poprawić. Jakby teraz postawili "normalne"
    to by jeden z drugim debil zaraz wyleciał z zakrętu na "uczciwej" 80, bo
    pan szos może na 80 jechać 140.

    Michoo