  • Data: 2013-02-03 17:44:44
    Temat: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź nie pierdol. Stać cię na v12 a nie masz 5% więcej na benzynę?

    No dobra ;) ale jak wczoraj przeczytałem kilka wpisów to uznałem że
    muszę tak napisać, bo inaczej nie wypada ;)

    > Zresztą, zakładasz wtrysk LPG w fazie ciekłej i nie dość, że masz
    > większą moc to i cenę jak za barszcz.

    V generacja ? kuzyn ma coś takiego w SAAB - to zwiększyć tym moc można ?
    ja odpuściłem, bo albo II gen albo nic, padło na nic - szkoda czasu
    a i tak działać nie będzie (nigdy mi żadne IV nie działało, kończyło
    się jazdą na BP, za to nigdy mi się żadna II gen. nie popsuła).

    > Jakie, kurwa, za darmo? Będąc przedsiębiorcą, albo pracując na umowach o
    > dzieło płacisz 350zł miesięcznie za ubezpieczenie zdrowotne. 4 koła
    > rocznie za ubezpieczenie to jest zajebiście daleko od "za darmo".
    >
    > Poza tym jak się okaże, że jest potrzebna jakaś droga operacja (albo
    > chemia) to wrócisz skomląc do "darmowej" opieki.

    dokładnie o tym mówię :)

    > To "mściwi" jest zajebiste - na złość mamie, odmrożę
    > sobie...lepiej....założę czapkę, żeby nie miała powodu krzyczeć - jaki
    > ja sprytny jestem. Noż kurwa, stawia się fotoradary, żeby ludzie nie
    > zapierdalali, więc będą na złość nie zapierdalać bo media im
    > powiedziały, że kary są w budżecie wpisane. http://xkcd.com/810/
    >
    > A że z kar (nawet nie samych mandatów) ma być ~3 promile budżetu to już
    > media oburzonym kretynom zapomniały powiedzieć.

    Dokładnie Tak

    > To niech się, kurwa, oduczą. Jak zaczną jeździć jak ograniczenia
    > stanowią to je będzie można poprawić. Jakby teraz postawili "normalne"
    > to by jeden z drugim debil zaraz wyleciał z zakrętu na "uczciwej" 80, bo
    > pan szos może na 80 jechać 140.

    Tu bym postulował zacząć myśleć, w zimie jakoś ludzie myślą,
    ale w lecie to dramat, nie można stawiać 70 przed każdym zakrętem,
    tylko niech ludzie patrzą gdzie jadą - zasada: nie widzisz, zwolnij.

    Oczywiście ostry nieprzewidywalny oznaczyć ze ostry, ale bez jaj - nie
    każdy i nie 40,50,70! potem jak znaku zabraknie to powypadają... za
    dużo tych znaków mamy.