  • Data: 2013-02-03 02:29:03
    Temat: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/2/2013 10:42 PM, wowa wrote:

    > Co za przyjemność jak nie słychać ryku trzystu koników?! Taki zasięg
    > miałem na gazie i to była główna przyczyna zmiany autka :) A gdzieś tam
    > napisali jak często zmieniasz bateryjki i ile to kosztuje?
    > Wojtek

    Oj, jest przyśpieszanie w ciszy (silnika) też fajne :)

    Dobry gaz miałeś mi się do 200km mieściło w autach w których
    gaz miałem, ~420km to mam teraz na PB.

    Całe auto kosztuje $50k (wersja 6.6 bo widzę że są już wersje
    4.4 sek do setki).

    Baterie ponoć lepsze dramatycznie opd wszystkiego na rynku,
    niewyżyłowane lipol, powinny podziałać 10 lat (to nie Mitsu iMiev).
    więc na papierze wygląda ok :)