eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;) › Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 19 Nov 2019 21:54:15 GMT

    Witaj Shrek, 17 lis 2019 w
    news:5dd13e47$0$17345$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Patrząc po grupie, to gdzieś połowa uważa, że pierwszeńtwo pieszego
    > oznacza "takjabytrochę miał on znak ustąp pierwszeństwa". A usenet
    > to poniekąd elita. Więc jak widzisz dwa samochody to ststystycznie
    > znaczy, że któryś z tych kierowców uzna że "wtargnąłeś" - witaj w
    > europie postsowieckiej:(

    Spokojnie, płemieł w xpose zapowiedział pierwszeństwo pieszych już
    przed przejściem. Będzie zabawanie jak piesi się o tym dowiedzą.
    A co do twojej uwagi wyżej, osobiście uważam, że pierwszeństwo pieszych
    - oczywiście - ale niech się nauczą, że trzeba dać kierowcom szansę
    ustąpienia tego pierwszeństwa i to dla własnego dobra. I mówię to jako
    pieszy, którym jestem więcej czasu niż kierowcą. Oprócz tego bardzo bym
    chciał nie dostawać mandatów za przechodzenie poza przejściem albo na
    czerwonym świetle. Mam oczy i uszy i dzięki temu potrafię uniknąc
    wper..lenia się pod samochód bez wzgledu czy na jezdni są namalowane
    pasy, czy nie.