  • Data: 2019-11-17 15:02:02
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2019 o 14:38, mk4 pisze:

    > Gadaj zdrów.

    No niestety. Można gadać, a nawet jak ktoś skosi pieszego omijając
    pojazd który się zatrzymał w celu przepuszczenia pieszego, to na 100%
    zjawi się ktoś, kto będzie się doszukiwał winy pieszego jak i drugiego
    kierowcy, I dopóki tak będzie, to niestety będą trupy.

    > No i powtórzę jeszcze raz - tam się nie czujesz zaskoczony bo nie ma
    > takich wynaturzeń jak u nas - że przejścia są jedno po drugim. Po prostu
    > nie ma i już.

    Tam piesi są wszędzie. Po prostu łażą wszędzie i ich widok nikogo nie
    dziwi. U nas dziwi pieszy na przejściu dla pieszych. Na tym można
    porównania zakończyć.

    > Nie rozumiem też po co chcesz na sile zaklinać rzeczywistość, że jest
    > inaczej niż jest.

    A gdzie zaklinam?

    > Rozumiem, ze może Ci się to nie podobać bo nie bardzo
    > pasuje do krucjaty, którą tu powadzisz (moim zdaniem zresztą
    > krótkowzrocznej i mocno nieprzemyślanej). Ale jest jak jest i nie
    > zaprzeczajmy faktom.

    Ale jakim konkretnie faktom zaprzeczam?

    > Jednak zastanawia mnie jak do tego podejść, gdy ta sygnalizacja nie
    > działa (jakoś nie spotkałem, żeby nie działała) z jakiegoś powodu.
    > Podejrzewam, że ze względu na brak jakichkolwiek oznaczeń pionowych
    > takie miejsce zmienia się w twór, gdzie pieszy pierwszeństwa nie ma i
    > jak się to mówi - musi uważać.

    Na dwoje babka wróżyła. Może u nich nie jest wymagane oznakowanie pionowe?

    --
    Shrek