  • Data: 2019-11-17 17:29:07
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-17 o 14:38, mk4 pisze:

    > Gadaj zdrów. Piesi najczęściej grzecznie czekają aż można będzie
    > przejść. Na tych brodach kierowcy też raczej się nie zatrzymują - bo nie
    > maja takiego obowiązku.

    To zależy od tylko i wyłącznie od kierowców.
    Jeździłem trochę po Polsce z niemieckim kierowcą i
    tej zachodniej kultury u niego nie zauważyłem.

    > Nie rozumiem też po co chcesz na sile zaklinać rzeczywistość, że jest
    > inaczej niż jest. Rozumiem, ze może Ci się to nie podobać bo nie bardzo
    > pasuje do krucjaty, którą tu powadzisz (moim zdaniem zresztą
    > krótkowzrocznej i mocno nieprzemyślanej). Ale jest jak jest i nie
    > zaprzeczajmy faktom.

    A fakty są takie, że i u nas i u Niemców trafiają się matoły za kierownicą,
    ale w Niemczech piesi mi nie włażą w miastach pod koła (co się
    notorycznie dzieje w Polsce) za to tak samo łatwo jest tam w mieście
    "ustrzelić" rowerzystę, bo jest ich chyba
    tam zdecydowanie więcej.
    Jak się jeździ ostrożnie, to nie ma problemu ani w Niemczech ani w Polsce.