  • Data: 2022-08-27 00:43:16
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-25 o 12:01, pueblo pisze:

    > Ciekawi mnie o ile więcej spalin i cz. stałcyh z opon jest teraz na
    > mieście z powodu większej częstotliwości zatrzymywania się przed
    > przejściami.

    Mnie natomiast ciekawi o ile mniej szkodliwego hałasu, spalin i pyłu z
    klocków jest emitowane do otoczenia od czasu, gdy kierujący zaczęli się
    bardziej liczyć z ewentualnością zatrzymania przed przejściem dla
    pieszych i dlatego ogólnie częściej przestali się absurdalnie rozpędzać
    i hamować w cyklu 50 razy na minutę, bo okazało się, że to się jednak
    nie opłaca.
    Dostrzegam w swojej okolicy zauważalne "uspokojenie ruchu" wśród
    "normalnych" kierowców, czyli większości, która nie obejmuje
    poruszających się pojazdami z wydechami specjalnie zrobionymi by
    emitować dodatkowy hałas, czarnymi bmw, audi, młotocyklami itp.
    pasjonatów, bo ci zawsze starają się rozpędzać ile się da, nawet gdy
    przed nimi widać czerwone światło za 150 m.