    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na przejściach
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 25 Jul 2022 10:33:08 GMT

    Witaj J.F, 25 lip 2022 w news:8zj6w4ld75zl.9i90nuugzdk5.dlg@40tude.net
    napisałeś/aś:

    > A nie wiem - ja takich nie zauwazylem.
    > U mnie Wroclaw - a u ciebie ?

    Ponad 3 razy mniej mieszkańców :)

    > No tak, ja malo chodzę, na przejsciach mam swiatla :-)

    > No ale o co chodzi - taki przepis.
    > Ty moze nie oczekujesz, ale inny nie pomysli i wejdzie, i prokurator
    > bedzie niemily.

    W przepisach nie było zdaję się wielkiej zmiany, ale w zachowaniu
    kierowców - ogromna.

    > Przy czym:
    > -pierwszenstwo pieszego na przjesciu bylo od dawna ... no dobra,
    > niby "wtargnąc" nie mogl, nadal nie moze,
    > -50 po miescie i wioskach obowiazuje od dawna,
    > -a nawet obowiązek zwolnienia przed przejsciem obowiazuje od dawna
    > ..

    > Grzeczny pieszy z ciebie, albo i kierowca.

    Tak, ale kierowca mniej - najbardziej cenię płynność jazdy więc...

    > No ale ty grzecznie, inni niewiadomo - i trzeba jechac ostroznie

    > Covid byl. Nie dowiesz sie ...
    > Niektorzy juz nie wrocili na prace w biurze..

    > No wlasnie - wiec czekamy na statystyki ...

    Będą wspaniałe. Przypomniało mi się, że ostatnio chyba Sośnierz śmiał
    się w sejmie przy okazji jakiejś najnowszej ustawy o bezp. na drogach,
    że w uzasadnieniu napisali, że przepisy wpłyną na k...wa stan
    demografi, bo tam zadaje się był ambitny plan 0 zgonów na drogach do
    któregoś tam roku...