  • Data: 2022-07-25 13:11:03
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Myjk, 25 lip 2022 w news:16qonsnf8r6w9.dlg@myjk.org
    napisałeś/aś:

    > 25 Jul 2022 10:01:31 GMT, pueblo

    > Abstrahując od sensu, choć i tu uważam że to jednak ma sens, akurat
    > tych lamusów co walą komuś w tyłek mi wcale żal nie jest. Przepisy
    > są jasne i należy się tego spodziewać, a jak ktoś nie ogarnia takich
    > podstaw to nie powinien jeździć po drogach. Tu masz akurat takich

    Wiadmo, że wg przepisów winny ten co wjechał. Ok. Lamus. Dla mnie ten
    co heblował, bo ktoś stał i czekał koło przejścia albo się do niego
    zbliża, kiedy ma 10m do pasów, to też może być lamus, tyle że to nie
    on zapłaci.
    Od zawsze mam głębokie przekonanie, że drogi są dla - uwaga -
    samochodów i w interesie wszystkich jest płynność ruchu po drogach w
    mieście.
    Jeśli to było kiedyś założenie, to się chyba zmieniło, żeby nie
    powiedzieć, że staje na głowie.
    Jako pieszy wiem, że chodnik jest "mój", a droga jest wrogim
    terytorium, gdzie muszę uważać, bo nie mam tam szans.
    Pełno jest ch...wych przejść zasłoniętych, za drzewami no i wiadomo...
    Idealne byłoby proste rozwiązanie, że przejście bez sygnalizacji ma
    jakiś czujnik albo przycisk, który zapala jakieś światło, które z
    daleka ostrzega, że ktoś ma zamiar przejść. Nierealne
    Przed każdym przejściem powinna być tabliczka "Jeśli ty widzisz
    samochód, to nie znaczy, że samochód widzi ciebie" Albo na asfalcie
    wymalowane.
    A w ogóle uważam, że przejścia tylko ze światłami, a poza nimi mogę
    przechodzić gdzie chce - na własną odopowiedzialność.