  • Data: 2017-04-25 17:10:10
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2017 o 09:01, p...@g...com pisze:
    > -- W sumie ciężko się dziwić, że na słowo nie wierzą. Koło mnie na nowym
    > węźle postawili na każdym ślimaku 40. Na tym ma sens, bo z kolegami
    > sprawdzamy i więcej jak 60 to ciężko już
    >
    > ograniczen nie stawia sie na slowo tylko wg przepisow

    Więc może przepisy są złe - i nie mówię nawet o watrościach ograniczeń a
    o samym fakcie ich stawiania. Gdyby stawiano je tam gdzie _rzeczywiście_
    są potrzebne to by ludzie na nie zwracali uwagę. Przepisy to nie 10
    przykazań - da się zmienić.

    > -- a na drugim... na drugim to spokojnie 80 się jedzie, a pewnie i 120 by uszło
    >
    > aha i dochodzi do drogi gdzie jest 60 km/h ... tam powinno byc 60 km/h zeby plynnie
    wlaczyc sie do ruchu

    80 - tam jest 80. 60 była tymczasowo. Przepisowo powinieneś dojechać 4o
    do początku robiegówki, tam możesz przyspieszyć do 50 w połowie
    rozbiegówki możesz już 80 (znak) a potem możesz odejśc na drugi krąg, bo
    wszyscy jadą 100 - na szczęście można uciekać na parking;)

    > --Zasze mówimeł, że jak ślimaka widać w całości i nie ma na nim niespodzianek, to
    nie powionno się stawiać znaków ograniczeń - kierowca ma swój rozum a jak
    > nie to barierki się z jego OC zrobi.
    >
    > bzdura bo nie zobaczysz ani spadku poprzecznego czy prawidlowy ani rodzaju
    nawierzchni jesli nietypowa i np po deszczu robi sie sliska

    Właśnie jak nieprawidłowy profil poprzeczny (czemu jest nieprawidłowy?)
    nietypowa nawierzchnia (czemu?) to dać znak. Jak wszystko typowe, to
    niech jedzie ile umie. Co do deszczu to nie proponujesz chyba wszystkich
    ograniczeń stawiać na stałe na wypadek deszczu? W sumie i gołoledź może
    być - to co 5km/h?

    > --A właśnie na "wybitnioe" ciekawych powinny stać ograniczenia - to może ktoś by na
    nie uwagę zwracał.

    > i kolejny blad w rozumowaniu celem nadrzednym jest przepustowosc i brak wypadkow
    wiec lepiej niech 1000 Maryjanow pojedzie wolniej niz moze niz jeden sie wywali na
    plecy

    100 Marianów pojedzie jak będzie chciało nie patrząc na znaki, bo każdy
    je zlewa. I na 101 zakręcie jakiś Marian się położy na plecy, bo akurat
    ten szczególny znak miał sens - tylko Marian o tym nie wiedizał, bo i skąd.

    > ps rownamy do najslabszego czyli sztrucla z lysymi oponami, 4-sladowcem i dla niego
    jest te 40 km/h

    To wyrównaj do blondynki na letnich na lodzie i postaw zakaz ruchu od razu.

    Shrek