  • Data: 2017-04-25 19:01:58
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2017 o 17:47, p...@g...com pisze:
    > Na Street view jest 60

    Pisałem - to tymczasówka. Jeden grupowicz oddał na tej 60 prawko.

    > i na zjeździe nie może być więcej to samo obowiązuje w przypadku 80 km/h

    W sumie czemu nie może - wydaje się logiczne, że nalezy się włączać z
    prędkością taką samą jak na głównej (albo większą). Nigdy (prawie) mniejszą.

    > ... dlaczego jest nieprawidłowy spadek czy kiepska nawierzchnia nie ma znaczenia
    jest znak ograniczenia i trzeba go przestrzegać albo wywalić się na plecy i
    dyskutować

    No dobrze - jak dal mnie jak jest nieprawidłowy profil, to należy
    naprawić. Ale niech będzie - postawmy znak, bo potrzebny. Ale wywalmy
    niepotrzebne - to może ktoś tego jednego ważnego będzie przestrzegał.

    > ... ograniczenia prędkości w razie deszczu to normalka w Niemczech ale nasze
    imbecyle potrzebuja jeszcze ze 20 lat żeby to zrozumieć

    W sumie to... uważam, że są zbędne - jak pada deszcz to każdy widzi, że
    pada. Jak nie zwolni bez znaku to i ze znakiem nie zwolni.

    > ... Maryjany które wywalaja się na zakręcie bo zapierdalaja a setki pojazdów
    pokonują je bez problemu powinny przechodzić jakieś badania bo chyba nie ogarniają
    rzeczywistości

    Dodajmy, że setki pojazdów przejeżdzają je bez problemu z prędkością
    dozwoloną razy 1,5. Wiem bo mam w moto licznik w milach i jak jeżdzę
    jakbym miał w km to wcale się nie wyrożniam.

    BTW - co ty masz z tymi wielokropkami - to odpowiednika akapitów?

    Shrek