  • 1. Data: 2012-02-06 11:30:31
    Temat: 'Na gwalt' potrzebuje zagramanicznego prefiksu.
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Muszę złożyć reklamację na ebay.com i opcja nie do innego przejścia przez
    menu reklamacyjne jest podanie mojego numeru telefonu, z kierunkowych z kilku
    duzych krajów, na który ebay zadzwoni (tak jakby swojego numeru nei mogli
    podać no pie....ca można dostać). Po japońsku ani portugalsku nie gadam, więc
    pozostaje mi podanie jakiegoś numeru z 0044... Gdzie w miarę od ręki i
    najtaniej dostanę taki numer, który później zadzwoni do mnie (przekieruje
    się) na stacjonarny w Polsce (nie chcę gadać przez komputer) i jeszcze jakość
    rozmowy z jakimś Hindusem z działu reklamacji będzie do przełknięcia?
    THX

  • 2. Data: 2012-02-06 21:36:26
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "_THX." <j...@g...pl> napisał
> [...]
    > mnie (przekieruje się) na stacjonarny w Polsce (nie chcę gadać przez
    > komputer) i jeszcze jakość rozmowy z jakimś Hindusem z działu

    Może karta sim u któregoś z brytyjskich/niemieckich opów + możliwość
    ustawienia przekierowania w ramach pakietu tanich rozmów do PL?
    Nie masz nikogo znajomego na Wyspach? A na *.voip nie wiedzą?
    --
    M.

  • 3. Data: 2012-02-07 06:33:11
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "_THX." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakość
    > rozmowy z jakimś Hindusem z działu reklamacji będzie do przełknięcia?

    Próbowałeś zadzwonić pod któryś z tych numerów?

    0049-1805-46-32-29 (8-22 naszego czasu)
    001-866-540-3229 (5AM-10PM pacific)
    0044-845-355-3229 (PN-PT:8AM-10PM, SO-ND:9AM-6PM GMT)