  • 1. Data: 2012-01-27 09:43:09
    Temat: AVILA usuwa SMS :(
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    Witam.
    Słuchawka to:
    Samsung Avila GPS -> S523GCXJA4 PLS DEF
    Gdzie jest problem?
    Telefon usuwa sam z siebie SMS'y... od jednego użytkownika o_0
    Dostaję SMS... czytam go.. wychodzę z menu... wracam do skrzynki
    odbiorczej... i tego SMS nie ma o_0
    Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. I chodzi tutaj TYLKO I
    WYŁĄCZNIE o jednego-tego samego użytkownika :( O co chodzi? Co się
    dzieje? Wygląda to tak jakby telefon "chronił" mnie przed SMS z tego
    numery. Rozmowy oczywiście działają bez zarzutu. Oba telefony są w
    PLUSie jeżeli to ma znacznie...

  • 2. Data: 2012-01-27 16:55:50
    Temat: Re: AVILA usuwa SMS :(
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "XWindowsMen" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jftrih$cnp$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > dzieje? Wygląda to tak jakby telefon "chronił" mnie przed SMS z tego
    > numery. Rozmowy oczywiście działają bez zarzutu. Oba telefony są w

    NTG
    A znajomy pewnie wysyła Ci smsy flash, tzw klasy 0, które nie zapisują
    się w pamięci. Ot i cała zagadka

  • 3. Data: 2012-01-27 19:56:04
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 27.01.2012 17:55, Disappointed E52 owner pisze:

    > NTG
    OK - przepraszam... a jakaś inna?

    > A znajomy pewnie wysyła Ci smsy flash, tzw klasy 0, które nie zapisują
    > się w pamięci. Ot i cała zagadka

    Tzn.? Nie... no takie normalne wysyła... można jakoś to wyłączyć?

  • 4. Data: 2012-01-27 20:20:08
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "XWindowsMen" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jfuvfo$17u$1@inews.gazeta.pl...

    > OK - przepraszam... a jakaś inna?

    Skoro nauczyłeś się obsługiwać usenet, to grupa o podobnej nazwie ale z
    dopiskiem GSM.

    > Tzn.? Nie... no takie normalne wysyła... można jakoś to wyłączyć?

    No są normalne, możesz je przeczytać, ale znikają po przeczytaniu, wiesz
    niczym w Mission Impossible ;)
    Tu sobie możecz poczytać
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_SMS

  • 5. Data: 2012-01-28 15:36:45
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 27.01.2012 21:20, Disappointed E52 owner pisze:
> [...]
    > dopiskiem GSM.

    > No są normalne, możesz je przeczytać, ale znikają po przeczytaniu, wiesz

    Dziękuję ślicznie za nakierunkowanie mnie na właściwy tor...

    Pozdrawiam i do widzenia :)