  • 1. Data: 2012-01-30 21:29:27
    Temat: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Cześć, piszę do sklepów albo sprzedawców w Allegro, i nikt mi nie
    chce odpowiedzieć.
    Szukam raczej prostego stacjonarnego telefonu, marka nieważna (nie
    systemowego na wiele linii), który pozwoliłby na proste wybieranie
    minimum 20 numerów z wewn. książki telefonicznej. Telefon w domu dla
    starszej osoby, musi być taki klasyczny, leżący, na stół.
    Wybieranie proste np. numer z piętnastej pozycji to coś w typie "1" +
    "5" + "enter" i dzwoni.
    Z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2012-02-01 18:39:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Janeo napisał:
> [...]
    > starszej osoby, musi być taki klasyczny, leżący, na stół.
    > Wybieranie proste np. numer z piętnastej pozycji to coś w typie "1" +

    Najprościej to chyba gdyby to był telefon z dodatkowymi przyciskami
    szybkiego wybierania. Klawisze można opisać i nie po potrzeby pamiętania
    kto kryje się pod kombinacją "1" + "5" + "enter".
    Polecam to rozwiązanie, bo sam miałem podobne dylematy z telefonem dla
    starszej osoby i wyszło że lepsze to niż kombinacje klawiszy.
    Mam akurat na burku leciwego już Siemensa Eurotel 2015, ten co prawda ma
    "tylko" 16 takich klawiszy, ale możliwe, że są nowsze z 20-toma.
    Były jeszcze jakieś Panasoniki, które maiły dużo klawiszy szybkiego
    wybierania, na przykład taki:
    http://allegro.pl/c140-1-panasonic-kx-t3281-z-zasila
    czem-i2089743143.html
    Ten jest akurat dwuliniowy, ale na jednej też działa.

  • 3. Data: 2012-02-01 18:48:02
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 1 Lut, 19:39, nadir <n...@h...org> wrote:

> [...]
    asilaczem-i2089743143....
    > Ten jest akurat dwuliniowy, ale na jednej też działa.

    Dzięki za radę :-)

  • 4. Data: 2012-02-01 19:11:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    Na zdrowie.
    Dodam jeszcze tylko, że ten mój Siemens nie wymaga żadnego zasilania,
    zadowala się tym co przychodzi z linii.
    Ma wyświetlacz, choć nie ma CLIPa, głośnik i mikrofon głośnomówiący,
    pamięta numery z książki nawet po odłączeniu go od linii, choć nie
    testowałem jak długo działa jego potrzymanie.
    W każdym razie, nie trzeba się pieprzyć z bateriami czy zasilaczem.

  • 5. Data: 2012-02-04 11:26:18
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 1 Lut, 20:11, nadir <n...@h...org> wrote:
> [...]
    > testowałem jak długo działa jego potrzymanie.
    > W każdym razie, nie trzeba się pieprzyć z bateriami czy zasilaczem.
    Jego następca 5020 już ma CLIP oraz 2 x 10 (czyli 20) numerów
    szybkiego wybierania. Tylko nigdzie nie ma informacji o ilości pozycji
    w książce telefonicznej. Czyżby model 2015 też nie miał zasobu w
    postaci książki telefonicznej i opierał się wyłącznie o wpisy 20.
    numerów szybkiego wybierania? (poza numerami z zapamiętanych połączeń)

  • 6. Data: 2012-02-07 17:24:11
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > postaci książki telefonicznej i opierał się wyłącznie o wpisy 20.
    > numerów szybkiego wybierania? (poza numerami z zapamiętanych połączeń)

    Nie wiem jak 5020 ale 2015 ma wyświetlacz, na którym wyświetla tylko
    cyfry, wiec o książce telefonicznej z prawdziwego zdarzenia nie ma mowy.
    I faktycznie przypisuje się jedynie numer do klawisza szybkiego wybierania.
    Żeby jakakolwiek książka miała sens, to trzeba by dodać jakiś opis
    tekstowy do numeru telefonicznego, opisywanie go jedynie cyfrą to lekko
    chybiony pomysł.