    From: "Doxent" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Na co wymienić 7900GS?
    Date: Thu, 19 May 2011 20:54:06 +0200

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4dd564dd$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kup se NVidię za tą kasę bez względu na jej parametry. Powód jest prosty:
    > słabe stery od ATI. Ja kupiłem ATI tylko z tego względu że mam AGP, ale i
    > tak żałuję, bo sterów dla Linuxa to całkiem brak. A dla Windy

    Pci-e to inna bajka. A AMD ATI i AGP to niestety porażka. Mi się na przykład
    trafiła w spadku po kliencie Gigabyte HD 4650 której nie umiem niestety
    poprawnie odpalić. Bez sterów działa chociaż w 2D ale po wgraniu najnowszych
    dla AGP mam tylko 4 kolory i 640x480 a na innych kompach wiesza się w 2D a
    działa o dziwo w 3D. Trafiła na półkę na razie bo nie potrzebuje jej a jak
    trafi mi się inny komp do eksperymentów na AGP to znów ją wypróbuję.
    Wyjątkowo upierdliwy egzemplarz. Klient nawet oddawał ją na gwarę do sklepu
    gdzie kupił ale wróciła z adnotacją, że sprawna to mi ją w końcu zostawił bo
    nie miał do niej więcej sił ani odpowiedniego innego kompa.