  • Data: 2011-05-19 19:22:26
    Temat: Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: RedLite <e...@B...ua> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-19 20:36, Rafał Łukawski pisze:

    > Testuje ZOTAC GTX 460 AMP (podkrecony fabrycznie ) 1GB DDR5. Działa na
    > Modecom Feel 400 (sic!). Orientacyjnie jest to na granicy zasilacza i
    > może znacznie przyspieszac jego zuzycie. Wersja 460 jest tansza, a efekt
    > i tak powinien byc piorunujacy przy mniejszym zuzyciu pradu.

    No, ale nawet ten zwykły według gpubenchmark ma 160W poboru mocy :D IMO
    za dużo.

    > Nie wiem co to znaczy, iż procesor ma 'uciagnąć' kartę - możesz
    > precyzyjniej?

    Jeśli miałby się okazać za słaby, znaczy taki, że nie będzie w stanie
    przemielić tego co zmłóci karta graficzna, to chyba nie ma sensu iść w
    taki zakup. Procesora zmieniać/podkręcać na tej płycie nie będę.

    Inaczej: chodzi o to żeby nie utylizować kasy w mocy, której i tak nie
    wykorzystam. :D

    --

    *RedLite*